Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig som en klubbad sill. Är färdig i stallet iaf med det mest akuta men inte mer än så :(.
Det blir inte roligare än så här fick avboka träffen idag.
Tror kanske feber eller nått annat skit och konstant huvudvärk i mer eller mindre intensivt format.

Förresten, två nätter i det nya stället och jag känner mig mycket bättre :D

Vet inte om det är steroid sprayen som börjat funka, eller om det var något i lägenheten eller rummet jag bodde som orsakade allergin men hjärndimman är borta! Har sovit uselt på det nya stället med stress drömmar men hjärndimman är borta! Nu är jag bara vanligt trött och idag var jag pigg nog för att glatt börja nynna på några hemska julsånger :rofl:

(det kan ju ha varit "normal" hjärndimma trötthet också men det vore oerhört skönt om det var allergin som orsakade det så att man kan göra något åt det i framtiden också! Eller så hade jag bara ett hormonspunk)

Aldrig sett det här. Känns ju sådär att importera en sadel för flera tusen och då passar den inte.. Men jag får väl kolla lite. De flesta sadlar som är för ladies är helt enkelt en lättare sadel, inte mycket annat som skiljer.

Nu har jag ju aldrig tittat pa sadlar i Sverige, men nog borde det finnas Australiensiska sadlar? Alla Aussie sadlar jag nagonsin provat, med eller utan horn, har haft en "narrow twist" och alla har varit mycket bekvama for mig som behover en "narrow twist".
Det syns ju inte alltid vilken "twist" en sadel har, om den ar "narrow" eller "wide" utan man maste oftast prova sadeln for att kanna hur den passar.:)

Köpte underkläder på nätet, nöjd med att slippa ånka runt i butik. Nu kom de och visade sig vara helt genomskinliga enbart bestående av svart spets. Letade fram bilden och där är de inte genomskinliga alls utan har tyg mot huden! Funderar på om jag ska känna mig lurad, skicka tillbaka dem, eller acceptera läget och bli en spetsmänniska. De sitter skönt iaf. Känner mig lite naughty här med genomskinliga underkläder gömda under mjukis-svettisen... :grin:

Kopplade på släpet och hämtade 100 plattor fallskydd 50x50 cm och 3 cm tjocka av gummi, dom blir det istället för betongplattor på uteplatsen. Dom kostar runt femhundringen styck nya, jag betalade för en och fick resten gratis och lite högtryckstvätt så kommer dom att bli som nya. :)

Köpte underkläder på nätet, nöjd med att slippa ånka runt i butik. Nu kom de och visade sig vara helt genomskinliga enbart bestående av svart spets. Letade fram bilden och där är de inte genomskinliga alls utan har tyg mot huden! Funderar på om jag ska känna mig lurad, skicka tillbaka dem, eller acceptera läget och bli en spetsmänniska. De sitter skönt iaf. Känner mig lite naughty här med genomskinliga underkläder gömda under mjukis-svettisen... :grin:

:rofl: Jag skulle spara för att! Har liksom aldrig spets underkläder, och skulle definitivt ha dem under sunk kläder hemma bara för att :cool:

Åh herregud jag hamnade framför dokumentär om Sven Erik Magnusson och ett klipp med en film de hade gjort. Med indianer O_o:o

interferometry.png

Undrar om det funkar med hästar?
Du är välkommen hit att prova! Jag filmar... :p

Hemma och byter kläder igen :). Nu laddar jag för en kort tur på stan sedsn ör det hockey sedsn fullfart hem för att se hockey på tv. Tur att jag har semester :D

Hemköp hade 50% på julmat. Så jag köpte julskinka glögg och julöl. Ska dit i morgon och kolla om de har kvar.
Var på Ikea med min KP. Rea på julblommor och ljus. Köpte amaryllis Hyacinth julen och ljus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka