Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dumpade beslutet om vad som skulle göras med katten på sambon, somna in eller att de försöker göra det bästa som går. Han valde det sista. Känns lite som vi bara skjuter på det svåra, men som sagt han fick ta beslutet den här gången.

Jag och grannen har varit ute på ännu en underbar ridtur. Annie är så pigg och busig nu men lyssnar ändå på mig och arbetar på så fint. Jag älskar verkligen att rida henne :love:

Har tydligen en hungrig dag idag så nu ska jag äta lite innan det blir en dusch, efter det är det dags att åka och jobba igen.

Haft huvudbok mitt i huvudet men det mesta har lossnat nu. Ätit en massa ingefära så det sprutar ut genom öronen nästan :wtf:
Hoppas ingen förkyldning på g. Ute regnar det och regnar och regnar och regnar.
Ska möta en vän i uppsala i dag och har inte alls gjort allt jag tänkte mig nu på förmiddagen. Var tvungen att vila en stund så jag inte skulle svimma eller värken bli värre.
Ska se om jag tar mig ut nu och gör det mest viktiga nu och tar resten i kväll istället.

interferometry.png

Undrar om det funkar med hästar?

Sitter i kö hos Telia för att avsluta ett abonnemang. Fascinerande hur de kan ha en kundtjänst som är underbemannad? Har väntat en halvtimme nu, gått från plats 74 till 26. :banana:

Sitter i kö hos Telia för att avsluta ett abonnemang. Fascinerande hur de kan ha en kundtjänst som är underbemannad? Har väntat en halvtimme nu, gått från plats 74 till 26. :banana:
Sorry det är nog mitt fel...:o Jag knäckte ett par stycken igår...:D Nu har jag en tekniker som kommer på tisdag och ska titta på routern och de andra teknikerna hoppas jag kommer då också. Eller ännu hellre idag....:meh:

Jag har haft ett excel-ark i flera år nu, där jag fyller i mina räkningar månad för månad. Jag ÄLSKAR att veta i förväg om det ska bli en "dyr" eller "billig" månad... :up:

Jag har precis börjat göra samma sak. Jag fyller i min inkomst och alla förväntade utgifter så att jag ser hur mycket jag har över i slutet av månaden, och justerar sedan under månaden allt eftersom nya saker kommer upp. Känns jätteskönt att ha stenkoll på ekonomin.

Sorry det är nog mitt fel...:o Jag knäckte ett par stycken igår...:D Nu har jag en tekniker som kommer på tisdag och ska titta på routern och de andra teknikerna hoppas jag kommer då också. Eller ännu hellre idag....:meh:

:rofl: Det är ok, jag kom fram efter 40 min. Mindre skoj att abonnemanget betalas med eftersläpning, så fast jag avslutade det idag så kommer jag få en till räkning i februari. :rage:

Dagens obligatoriska föräldrasamtal avklarat. Tog typ 2 sek från att jag avblockerade numret tills det ringde O_o. Skulle vara spännande se hur många uppringningsförsök han gjort idag :cool:.
Det här är ju anledningen till att jag får ha hans nummer på blockering. Men det hjälper inte ta ifrån honom mobilen för han är en jävel tjata till sig telefon från personalen annars. Iallfall då när han legat inne på närsjukhuset :cautious:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 559
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur