Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog en affärsidé!Sitter i kö hos Telia för att avsluta ett abonnemang. Fascinerande hur de kan ha en kundtjänst som är underbemannad? Har väntat en halvtimme nu, gått från plats 74 till 26.
Det är nog en affärsidé!
Sorry det är nog mitt fel... Jag knäckte ett par stycken igår... Nu har jag en tekniker som kommer på tisdag och ska titta på routern och de andra teknikerna hoppas jag kommer då också. Eller ännu hellre idag....Sitter i kö hos Telia för att avsluta ett abonnemang. Fascinerande hur de kan ha en kundtjänst som är underbemannad? Har väntat en halvtimme nu, gått från plats 74 till 26.
Jag har haft ett excel-ark i flera år nu, där jag fyller i mina räkningar månad för månad. Jag ÄLSKAR att veta i förväg om det ska bli en "dyr" eller "billig" månad...Fått lite gjort idag som jag skjutit på Precis gjort klart ett excelark där jag ska fylla i mina utgifter hela 2018. Nu ska jag sätta mig med min kalender och organisera lite.
Jag har haft ett excel-ark i flera år nu, där jag fyller i mina räkningar månad för månad. Jag ÄLSKAR att veta i förväg om det ska bli en "dyr" eller "billig" månad...
Njuter av tanken på att se det här framför mig. Det känns smått overkligt. Så otroligt länge som jag längtat efter och drömt om just den här kameran.
Sorry det är nog mitt fel... Jag knäckte ett par stycken igår... Nu har jag en tekniker som kommer på tisdag och ska titta på routern och de andra teknikerna hoppas jag kommer då också. Eller ännu hellre idag....
Dagen börjar bra De pratade om min nya ponny på radion
Spännande när vädret ser ut som jag känner mig, grått och tungt med droppande näsa eller moln kanske de heter...
Fått lite gjort idag som jag skjutit på Precis gjort klart ett excelark där jag ska fylla i mina utgifter hela 2018. Nu ska jag sätta mig med min kalender och organisera lite.