Det höll på att bli jobbigt men det löste sig och individen ifråga blev glad igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar visserligen veta det ändå, men vill ha koll på var mina pengar tar vägen. Vet redan att en del försvinner i ett stort svart hål kallat hästutgifter...Jag har haft ett excel-ark i flera år nu, där jag fyller i mina räkningar månad för månad. Jag ÄLSKAR att veta i förväg om det ska bli en "dyr" eller "billig" månad...
Haha, ja det var jag Han kom med på deras Instagram ocksåÅh var det du! Jag var sååå nära att skicka in om när jag köpte min första ponny som 34-åring.
Jag brukar visserligen veta det ändå, men vill ha koll på var mina pengar tar vägen. Vet redan att en del försvinner i ett stort svart hål kallat hästutgifter...
Haha, ja det var jag Han kom med på deras Instagram också
Haha, nä de flesta hästägare vill inte veta vad de lägger på hästen/hästarna, men jag vill faktiskt detDet är det svarta hålet jag inte vill få på pränt.
Nu ska jag bara köpa minneskort också Och leta fram objektiven... I helgen ska kameran verkligen testas ordentligtJag är så glad för din skull och känslan är underbar, jag hade den när jag fick hem min Nikon D5200
Det är tröttsamt! Jag tror att de kommer att komma tillbaka med en mobillösning så småningom men det är upp till Telia och jag hoppas att de erbjuder en ekonomisk bra lösning. Jag misstänker att stationen är rätt körd, det sa en tekniker redan för fem år sedan och de har inte gjort något åt den sen dess...Det är ok, jag kom fram efter 40 min. Mindre skoj att abonnemanget betalas med eftersläpning, så fast jag avslutade det idag så kommer jag få en till räkning i februari.
Satt i soffan hela fm där jag hör hemma tydligen..
Reste sen på arslet och tog mig till banken för att lösa in en check så sitter i en underbart lång kö Men fick en fåtölj att sitta i iaf
Kanske blir på bättre humör senare men ska ha på mig offerkoftan ett tag till. Tycker jag får det när jag faktiskt inte kan göra ett skit åt situationen
Det är inte självvalt att ha ett funktionshinder och så straffas utöver det
Det är tröttsamt! Jag tror att de kommer att komma tillbaka med en mobillösning så småningom men det är upp till Telia och jag hoppas att de erbjuder en ekonomisk bra lösning. Jag misstänker att stationen är rätt körd, det sa en tekniker redan för fem år sedan och de har inte gjort något åt den sen dess...