Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: Det är ok, jag kom fram efter 40 min. Mindre skoj att abonnemanget betalas med eftersläpning, så fast jag avslutade det idag så kommer jag få en till räkning i februari. :rage:
Det är tröttsamt! Jag tror att de kommer att komma tillbaka med en mobillösning så småningom men det är upp till Telia och jag hoppas att de erbjuder en ekonomisk bra lösning. Jag misstänker att stationen är rätt körd, det sa en tekniker redan för fem år sedan och de har inte gjort något åt den sen dess...

Men fan va irriterande! :rage::rage:

Stängde av datorn och nu går skärmarna åt fel håll!!!!! (är jag på vänster skärmen måste jag dra musen åt vänster för att komma till höger skärmen :banghead::banghead::banghead: Flyttade fysiskt skärmarna igår för att få de i rätt ordning :arghh:).

Har skrivit ut samtliga månader från tidrapporteringssystemet. Ska räkna ut ifall jag kan göra bilavdrag.
Upptäckte att det inte finns några bussar som funkar.. Finns tåg men då måste jag åka bil 8 km till stationen, buss finns inte. Och jag kommer fram efter att jobbet börjat.

Hoppas det funkar. Vill inte få kvarskatt, vilket jag riskerar för jag har så många arvoden och de drar bara 30% skatt på dem.

Satt i soffan hela fm där jag hör hemma tydligen..
Reste sen på arslet och tog mig till banken för att lösa in en check så sitter i en underbart lång kö :meh: Men fick en fåtölj att sitta i iaf :up:
Kanske blir på bättre humör senare men ska ha på mig offerkoftan ett tag till. Tycker jag får det när jag faktiskt inte kan göra ett skit åt situationen :(
Det är inte självvalt att ha ett funktionshinder och så straffas utöver det :wtf:

Satt i soffan hela fm där jag hör hemma tydligen..
Reste sen på arslet och tog mig till banken för att lösa in en check så sitter i en underbart lång kö :meh: Men fick en fåtölj att sitta i iaf :up:
Kanske blir på bättre humör senare men ska ha på mig offerkoftan ett tag till. Tycker jag får det när jag faktiskt inte kan göra ett skit åt situationen :(
Det är inte självvalt att ha ett funktionshinder och så straffas utöver det :wtf:

Jag önskar att kunde ge av mitt CSN till dig :(

Det är tröttsamt! Jag tror att de kommer att komma tillbaka med en mobillösning så småningom men det är upp till Telia och jag hoppas att de erbjuder en ekonomisk bra lösning. Jag misstänker att stationen är rätt körd, det sa en tekniker redan för fem år sedan och de har inte gjort något åt den sen dess...

Håller tummarna! Och kanske ffa för att de gräver snabbare...

Åh vad jag gillar min doktor. Han lyssnar och tar mig på allvar, samtidigt som han inte är det minsta mjäkig. Han vill att jag ska må bra men tycker inte synd om mig för att jag inte gör det. Så skönt! Och så blev han arg på jobbet som pushade mig för hårt den här veckan. Märker dock att han börjar bli lite stressad över att FK kommer börja stampa snart. Dag 180 närmar sig med stormsteg :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 559
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur