Vaknade för en stund sedan men har inte ätit frukost än, så det är vad som står på tur i planeringen. Hade tänkt ta en riktig långpromenad med hundarna på förmiddagen, men det är riktigt tråkväder med regn och sådär så jag kanske skjuter på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst finns det western sadlar med "narrow twist" (jag antar att det ar smal midja) Atminstone har. Annars kan man ju prova en Australiensisk sadel, de finns bade i modell vanlig Aussie saddle och som en western sadel med horn, men (atminstone de flesta, har ar det i stort sett alla) har "narrow twist".
Visst är det? I vanliga fall kliver jag upp kl 5, för jag börjar jobba kl 7. Så jag är van vid att vakna vid den tiden. Så nu går jag bara ut och slänger in hö och fyller på vatten och sedan får jag lägga mig igen... Underbart!Åh, det är så underbart när man kan göra det
Spännande när vädret ser ut som jag känner mig, grått och tungt med droppande näsa eller moln kanske de heter...
Det är ju Dalarna du bor i, det borde snöa eller hagla men regn.Måste ut och hämta in ved... det kommer något uppifrån, snöblandat regn eller regnblandad snö så jag är inte jättepepp inför konceptet
Det är ju Dalarna du bor i, det borde snöa eller hagla men regn.
Vädret har lyssnat väldigt dåligt på SMHI på sistone