Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte ett par killjeans idag från jack and jones. :o Mina första killbyxor jag har köpt! Provade först tjejjeans på JC men tyckte inte de satt så bra på mig och sen provade jag dessa för skojs skull och så tyckte jag att de satt bra!! Svarta med hål i. :up: Och stooooora fickor! :love: Dock var de rätt tighta om rumpan men det får jag överleva med. :heart

RfDHP5m.jpg

Idag har det varit körigt .Bytte en bränslepump på en lastmaskin och det aset fungerade fint sedan jag monterat men för säkerhetskull så satt jag på bladet och började testa ordentligt .Så började han stanna igen men startade direkt men efter ett tag så stendog han och nu står han mitt på verkstadsplanen och kunden kom för att hämta den men jag fick skjutsa hem honom .Blev sämre ju varmare han blev .Så det blev 2 timmar övertid .
Kollegan som kör våran lastare har kört så mycket att han undrade om jag kunde ta någon väg i morgon på eftermiddagen .Jag sa självklart och hoppas nacken håller .Bäst att visa framfötterna så mycket det går nu när företaget har planer på att göra sig av med mig .Kollegan som ska bli boss var orolig hur han skulle hinna köra och sköta bossandet med allt kontorsarbete det medförde men högsta hönset hade sagt till honom att det löser vi då om det inte funkar .Men om jag blir skickad till ett annat företag så har jag förtur om det ska anställas någon i 9 månader efter jag slutat men sista ordet är inte sagt än i den frågan .Facket ringde idag men jag hade lagt ur telefonen då jag mekade och var och hämtade mer verktyg så jag missade men han har skickat mail så vi får diskutera mer efter nyår

Köpte ett par killjeans idag från jack and jones. :o Mina första killbyxor jag har köpt! Provade först tjejjeans på JC men tyckte inte de satt så bra på mig och sen provade jag dessa för skojs skull och så tyckte jag att de satt bra!! Svarta med hål i. :up: Och stooooora fickor! :love: Dock var de rätt tighta om rumpan men det får jag överleva med. :heart

RfDHP5m.jpg

Jag köper jaktbyxor i herrstorlekar från Engelsons. De sitter bättre än dammodellerna :D Vad det säger om min figur tänker jag inte gå in på :cautious:

Gah. Trodde det skulle vara lugnt. Men icke.

blev inkallad till chef och arbetsledare efter jobbet Förra veckan blev jag skälld på. Försökte ju reda ut det direkt men fick då mer skäll av arbetsledaren.

Nu blev jag inkallad anklagad för att arbetsledaren blivit ledsen för att jag sagt att hen avbröt mig och att jag tyckt att hen avbryter andra också. Fick en åthutning om att jag inte skulle säga något om andra. Näha. Det var väl mindre klokt. Man är inte så klok när man får en kaskad av beskyllningar och skit i ansiktet. Men arbetsledaren får i affekt säga de mest gräsliga saker. Men när jag bemöter så blir hen LEDSEN och så kan vi ju inte ha det.

Nio dagar kvar. Nio dagar.
:banghead:
*en serie otryckbara ord* :rage:

Tur att det bara är 9 dagar kvar! :heart

RfDHP5m.jpg

Tänk om man kunde få stora fickor eller några fickor alls i kläder för oss tjejer! Men det verkar lite väl revolutionerande för klädbranschen. :grin:

Inspirerad av @EmmaW tråd så försökte jag skriva av mig. Det var så modigt av henne men jag kom bara på ett A5 sida sen månde jag dåligt. nå jag får ta hand om det.

Tog mig i den osynliga kragen och tömde diskmaskinen, röjde upp i köket, fyllde en tvättmaskin, dammsög hela lägenheten (golvet iaf), och fettade in mina nya skinnhandskar. Överväger om skinnstövlarna ska få sig en andra omgång efter att ha stått och dragit i sig första smörjningen sen igår kväll...

Jag köper jaktbyxor i herrstorlekar från Engelsons. De sitter bättre än dammodellerna :D Vad det säger om min figur tänker jag inte gå in på :cautious:
Och jag köper damkläder för dom passar min form bättre dvs inga ben och lite större mage men rumpan har trillat av så hängslen är ett måste .Min kiro undrade hur i all världen får du byxor att sitta uppe med den stjärten sa hon:o

Va och tränade, det var rätt jobbigt. Hade ont lite överallt i kroppen sen innan,speciellt höftlederna, och det blev väl inte så mycket bättre av träningen. Men det blir väl bättre i längden. Ska på sylan nästa helg den 7 januari, så har klippt ut lite trosor att sy då. Ska väl klippa ut mer saker också, men börjar med det så blir jag av med lite stuvar. Har letat förgäves efter någonstans att streama Tom of Finland filmen, men hittade inget :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 734
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka