Lyssnar på podd medan hundarna bråkar om en pinne i trädgården. Ska strax in och diska och sedan gå till stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör man då.... ????väntar på att gubben ska komma hem. Råkade visst elda upp lite av hans bil idag.
Jösses vad hände ???väntar på att gubben ska komma hem. Råkade visst elda upp lite av hans bil idag.
Sätesvärmaren tog eld. Precis som på dotterns bil. Dock brann inte hela bilen upp utan sätet blev lite ''fult '' bara.Jösses vad hände ???
Sätesvärmaren tog eld. Precis som på dotterns bil. Dock brann inte hela bilen upp utan sätet blev lite ''fult '' bara.
Aha.... Otäckt. Men jag föreställde mig något mer dramatiskt. Typ att du eldade skräp lite för nära, och att det spred sig till bilen.....Sätesvärmaren tog eld. Precis som på dotterns bil. Dock brann inte hela bilen upp utan sätet blev lite ''fult '' bara.
Blåser för mycket för att elda ute, men Det var en av planen idag.Aha.... Otäckt. Men jag föreställde mig något mer dramatiskt. Typ att du eldade skräp lite för nära, och att det spred sig till bilen.....
Det kan hända .Hände mig när jag var på T2 och var ute och körde med min F10 lastbil Tyckte det blev så jäkla varmt om baken och började lukta bränt så jag var tvungen att svänga av vägen och slita isär kablarna då det rök och blev märken där kablarna går i sitsen .Kunde blivit grillad skinkaSätesvärmaren tog eld. Precis som på dotterns bil. Dock brann inte hela bilen upp utan sätet blev lite ''fult '' bara.
Hu otäckt men såg också hela bilen i lågorSätesvärmaren tog eld. Precis som på dotterns bil. Dock brann inte hela bilen upp utan sätet blev lite ''fult '' bara.
Är hästen väldigt bred? Det kan påverka höfterna, och kan bl.a. underlättas genom en sadel med smalare midja