Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och handlat lite.
Sovit hela förmiddagen efter sista nattens jobb för i år.
Eventuellt ska jag tvätta ikväll om jag orkar och tiden är ledig. Men först blir det fika.

Sätesvärmaren tog eld. Precis som på dotterns bil. Dock brann inte hela bilen upp utan sätet blev lite ''fult '' bara.
Det kan hända .Hände mig när jag var på T2 och var ute och körde med min F10 lastbil Tyckte det blev så jäkla varmt om baken och började lukta bränt så jag var tvungen att svänga av vägen och slita isär kablarna då det rök och blev märken där kablarna går i sitsen .Kunde blivit grillad skinka :p

En slitsam arbetsdag till ända .Rätt kul att skruva .Kollegorna på verkstaden är antingen föräldralediga eller bara klämdagar och han som jobbade höll på att skriva en massa räkningar som ska ut nu så nu har jag fullt upp men ändå inget att göra enligt ledningen

Diskat och satt på en kastrull potatis på vedspisen.

Jag funderar lite på vad jag ska göra vid nyår. Stanna hemma, åka till Stockholm eller åka till Småland? Det sistnämnda är en enkel resa på 4½ timme så det avskräcker.

Är hästen väldigt bred? Det kan påverka höfterna, och kan bl.a. underlättas genom en sadel med smalare midja

Tror jag och @sthu pratat om det förut.
Jag har haft liknande värk i höfter och blivit hjälpt av rätt sadel när jag var tvungen att rida mkt breda hästar dagligen.

Har också rek en sjukgymnast i Västerås med inriktning på sits. Hon kan ge flertalet tips ang sånt, träning och se över ens sits.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 695
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur