Frågan är bara hur jag får reda på det.Skatteverket eftersom de då tar dubbelbetalt. Och konsumentombudsmannen på kommunen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är bara hur jag får reda på det.Skatteverket eftersom de då tar dubbelbetalt. Och konsumentombudsmannen på kommunen.
Ring och fråga om de har plats?Frågan är bara hur jag får reda på det.
Jo men jag gillar inte att ringa. Och om dom säger att det är fullbokat vet jag inte hur jag reagerar.Ring och fråga om de har plats?
Då efterlyser vi någon här? Tyå @athena_arabians är bra på såntJo men jag gillar inte att ringa. Och om dom säger att det är fullbokat vet jag inte hur jag reagerar.
GottPå väg in till stan för att promenera och äta tapas.
Det verkar lösa sig ändå. Men dom tyckte att vi skulle ha haft en annan strategi från början. Vad det innebär vet jag inte eftersom vi ringde så fort vi orkade. Talade om varför vi vill avboka och att vi blivit lovade pengarna tillbaka.Då efterlyser vi någon här? Tyå @athena_arabians är bra på sånt
Om man inte vet vad som felas dig så borde det väl vara omöjligt att ordinera ridförbud?Sjukgymnasten har gett mig ridförbud i minst ett år. Tack för den Eller ja, förbud och förbud. Jag får rida max en gång i veckan så kanske min onda höft blir bra igen. Kanske. Det finns fortfarande ingen teori om varför jag har ont.
Jag är sur.