Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har noterat stödet, både här i tråden, via pm och Messenger. Och det är tur att jag inte var i sämre skick. Depression är trots allt en dödlig sjukdom och det syns inte i vilket skick man är, framförallt inte här. När en person får sådana påhopp så kan det lika gärna gå åt helvete. Jag hoppas ingen annan, som kanske är i sämre skick, råkar ut för något liknande.
Jag har noterat stödet, både här i tråden, via pm och Messenger. Och det är tur att jag inte var i sämre skick. Depression är trots allt en dödlig sjukdom och det syns inte i vilket skick man är, framförallt inte här. När en person får sådana påhopp så kan det lika gärna gå åt helvete. Jag hoppas ingen annan, som kanske är i sämre skick, råkar ut för något liknande.
Har haft det tveksamma nöjet att städa ur 2 kylskåp på jobbet idag tur det är lugnt iaf.
Jag hade nog brutit ihop och storbölat i ditt läge. Jag kan bara inte begripa varför de inte ser till dina behov.Vaknat minst en gång i halvtimmen hela natten pga smärta. Så himla onödigt
Och sen förutsätter dom att jag ska kunna hålla sparven för matning i flaska, trots att jag inte ens kan sitta själv utan att vrida mig av hur ont det gör
Vaknat minst en gång i halvtimmen hela natten pga smärta. Så himla onödigt
Och sen förutsätter dom att jag ska kunna hålla sparven för matning i flaska, trots att jag inte ens kan sitta själv utan att vrida mig av hur ont det gör
Dagens I-landsproblem, ingen mjölk till frukost
Min mage är inte alls glad på mig, skulle behöva göra ett uppehåll med Arcoxian tills den är gladare, men mina leder och ffa mina händer har inte hämtat sig sen jag gjorde samma sak för ett par veckor sedan. Får köra dubbla omeprazol ett tag.
Får bli FODMAPS hardcore efter nyår så den inte ballar ur helt. Just nu är det "bara" ballongmage och magkatarr.
Jag tänker säga att jag sover hemma inatt, jag kan inte offra min rygg och pga det varken kunna fungera själv eller ta hand om någon annan.Jag hade nog brutit ihop och storbölat i ditt läge. Jag kan bara inte begripa varför de inte ser till dina behov.
Dagens I-landsproblem, ingen mjölk till frukost
Min mage är inte alls glad på mig, skulle behöva göra ett uppehåll med Arcoxian tills den är gladare, men mina leder och ffa mina händer har inte hämtat sig sen jag gjorde samma sak för ett par veckor sedan. Får köra dubbla omeprazol ett tag.
Får bli FODMAPS hardcore efter nyår så den inte ballar ur helt. Just nu är det "bara" ballongmage och magkatarr.
Ja i perioder. Otroligt effektivt!Åh kör du också med FODMAP? Började innan jul och märkte en snabb förändring, aldrig mått så bra. Gjorde uppehåll över jul och nu är magen kaos. Får bli nya tag nu.
Ja i perioder. Otroligt effektivt!
Det måste finnas en lösning, men jag vet inte vart man ska vända sig, det borde ju avdelningen ha koll på men de verkar inte tillräckligt intresserade. Spontant tänker jag arbetsterapeuter eller sjukgymnaster, men där har du väl bättre koll själv. Men sjukhuset har en del knutna till sig och de borde kunna hitta lösningar. Jag blir så ledsen för er skull.Jag tänker säga att jag sover hemma inatt, jag kan inte offra min rygg och pga det varken kunna fungera själv eller ta hand om någon annan.
Dom ser ju hur illa jag rör mig både idag och igår, och jag säger rakt ut vad det beror på och hur det påverkar mig. Reaktionen blir en medlidande min och orden "sängen kan vi tyvärr inte göra något åt" från samtliga
Jag tänker säga att jag sover hemma inatt, jag kan inte offra min rygg och pga det varken kunna fungera själv eller ta hand om någon annan.
Dom ser ju hur illa jag rör mig både idag och igår, och jag säger rakt ut vad det beror på och hur det påverkar mig. Reaktionen blir en medlidande min och orden "sängen kan vi tyvärr inte göra något åt" från samtliga