Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den va ju dessvärre skitsnygg så den vill jag också köpa...har dock inte råd fast det var bra pris.Det är den här.
Noll julkänsla här med. Vanlig lördag typ.Känner mig inte ett dugg julig, ligger i sängen, spelar hayday och kollar Ransom på TNT
ute regnar det
Här med ska åka till mamma en stund lagom till Kalle först fika sedan lite mat. Efter det åker jag hem och väntar på att julen ska vara över, och folk ska bli som vanliga igenNoll julkänsla här med. Vanlig lördag typ.
Socker,smör,grädde och nötter typSugen på knäck, men hur gör man Det tro??
ska tända ljus hos pappa, hälsa på min bror, sen hem och vänta in ungarna.Här med ska åka till mamma en stund lagom till Kalle först fika sedan lite mat. Efter det åker jag hem och väntar på att julen ska vara över, och folk ska bli som vanliga igen
sirap??Socker,smör,grädde och nötter typ
Socker,smör,grädde och nötter typ
Visste väl att jag glömde någotsirap??
Ingen aning men ett ex gjorde det i mikron. Funkade bra.Sugen på knäck, men hur gör man Det tro??
bakpulver??!!Visste väl att jag glömde något
- Blanda socker, sirap, smör och grädde i en kastrull och koka sakta tills massan stelnat.
- Häll upp ett glas vatten och droppa i lite smet. Om det stelnar är knäcken klar.
- Ta grytan av värmen och rör ner mandel och bakpulver.
- Skeda över knäcksmeten i små formar och ställ dem svalt.
Ska man inte ha mandel i knäcken?Visste väl att jag glömde något
- Blanda socker, sirap, smör och grädde i en kastrull och koka sakta tills massan stelnat.
- Häll upp ett glas vatten och droppa i lite smet. Om det stelnar är knäcken klar.
- Ta grytan av värmen och rör ner mandel och bakpulver.
- Skeda över knäcksmeten i små formar och ställ dem svalt.