Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad i helvete, nu kokar plötsligt elementet i vardagsrummet igen! :arghh: :rage: Jag lyckades ju stänga av det! Vad sjutton har hänt?

Fram med luftnyckeln

Jo, jag funderade på att köpa en, men eftersom det är en HR så är jag inte helt säker på att det är jag som ska in och rota? Och just nu vill jag bara stänga av elementet! Det är alltså, så här det ser ut, själva den runda 'handtaget' som har lossnat:

element11.jpg

Så det ser ut så här:

element2.jpg

Skiftnyckel :idea: Tång?

Men det är ju den lilla piggen som jag vill ska skjutas in så långt som möjligt, eg, kallt element! Men när jag försöker få på den förbannade plastgrejen så händer ingenting hur mycket jag än vrider. Förutom att det faktiskt fungerade ett bra tag och nu plötsligt slutat fungera :banghead:

Men det är ju den lilla piggen som jag vill ska skjutas in så långt som möjligt, eg, kallt element! Men när jag försöker få på den förbannade plastgrejen så händer ingenting hur mycket jag än vrider. Förutom att det faktiskt fungerade ett bra tag och nu plötsligt slutat fungera :banghead:
Jag gissar blint för min dator vägrar se bilderna och länkarna fungerar inte

Jag har försökt att lite försiktigt banka/knuffa in plastdelen och det låter in längre, men det är fortfarande kokhet. Undrar hur lång tid det tar tills det svalnar och jag inte behöver gå omkring linne.

Jag blir så irriterad på mig själv. Min ork är rätt begränsad, därför bör jag ju försöka effektivisera och planera in så mycket vila som möjligt inför imorgon då jag förväntas vara social hela dagen... men här sitter jag och får inte gjort ett skit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 010
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka