Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp då var julmaten klar, skinkan griljerad, sillen inlagd och klar, prinskorv, köttbullar o allt som hör till. Pepparkakorna bakade, choklad o godis finns. Vin, öl och nubbe för den som vill ha.
Så sitter man själv och äter imorgon, men katten gillade skinkan i alla fall så ... :D.
Hatar jul.:banghead:
Glöm inte gnällinläggen på fejjan, man börjar med det första precis när Kalle börjar på tv och sen kör man nästa 10 minuter senare om att ingen ens orkar lika inlägget.

Hmm, musslorna var ok men jag tycker det finns en lätt bismak av mandelmassa. Nepp, nästa år/gång blir det hederlig mandel. Åja med vispgrädde och blåbärssylt går de nog ner. Inte för att jag kommer kunna äta dem idag eftersom jag redan har förätit mig på sill och lax och annat. :nailbiting:

Undrar om jag vågar ställa ut revbenen på balkongen inatt. Tror inte jag har något val, det finns inte en chans att de får plats i min lilla kyl...

Hmm, musslorna var ok men jag tycker det finns en lätt bismak av mandelmassa. Nepp, nästa år/gång blir det hederlig mandel. Åja med vispgrädde och blåbärssylt går de nog ner. Inte för att jag kommer kunna äta dem idag eftersom jag redan har förätit mig på sill och lax och annat. :nailbiting:

Undrar om jag vågar ställa ut revbenen på balkongen inatt. Tror inte jag har något val, det finns inte en chans att de får plats i min lilla kyl...
Lock på grytan så borde inte det vara något problem,jag hade en massa saker i kuvösen häromnatten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
53
· Visningar
981
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka