Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
25016425_141387066581034_7543296618682908672_n.jpg

:sneaky::angel::D
Ok två saker, var bor du och hur mycket kan man ta innan du blir för ledsen? :D:angel::devil:

Hemma! Ungdomarna skulle ut på Kåken, men tanten haltade hemåt. Har nu korkat upp en flaska gott och dyrt vin som jag tänkte unna mig, samt ska hugga in på egenlagade oxrullader med svamp och ädelostfyllning.

Just fått in skinkan i ugnen. 70 grader till to go..
Jag längtar! Första skinkbiten vid jul är bäst :love:

Den om något är helig :love: Min skinka ska alldeles strax griljeras :up: Jag kan ha överkokat den något (jag är rätt trött och fastnade framför TV:n) men det betyder bara att man får ta lite mer av den ohyggligt starka senapen till den :D Kryddpepparsmaken blev bra :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 772
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka