Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att gå och lägga mig. Kommer bli en intensiv dag på jobb imorgon, och ska till stallet direkt efter och göra stallet och ta in hästarna. Sedan direkt hem och ”fira” jul med mannen.

Undrar om vi ska ta oss tid och åka förbi graven imorgon. Farmor berättade att det lilla hjärta som A lagt dit försvunnit :down: vi hoppas på ett klåfingrigt djur och att det ligger i någon buske, för jag hoppas verkligen inte att en människa är så gemen att den tar en gravdekoration singerad av ett barn.

Nu när jag åkte hem från bion är jag glad att jag kör lastbil, trots hårda vindar är det ingenting i jämförelse när vinden tar tag i både lastbil och släp. Nu har jag testat den nya biografen i Värnamo och den var riktigt bra, kommer gå dit fler gånger. Var så säker. :p

Är så sugen på kebabpizza från mitt lokala hak..! Kommer inte kunna äta det på typ 2.5 vecka:arghh:
Och så ser jag på uppesittarkväll, noll vinst hitintills

25016425_141387066581034_7543296618682908672_n.jpg

:sneaky::angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 772
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka