Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fuck, fuck, fuck. Glömde totalt bort att mina HG inte har kontrakt from 15 januari och att de inte kommer att bo kvar. Hej och hå, nu måste jag hitta nya HG omedelbart. Kul. Är det någon som känner någon som vill hyra en 2.5/liten 3 i Årsta i Stockholm? PM gärna!

Nu är jag hemma, totalt antiklimax med vädervarningen, det var skitbra väg tills jag kom ner på 50:an (Bergslagsdiagonalen) den biten var sämst... :cautious: Jag kunde klicka i farthållaren och hålla laglig hastighet (eller kanske aningen över bitvis :angel:) hela vägen. Jag har kört i betydligt värre väder och väglag. Nästan ingen ren heller :up: Givetvis stort tack för alla tummar :love:

Kisse hatar dock matte, först blir hon tvingad från sin älskade husse, sedan sitta i eländig bil samt bli förnedrad med ett bad vid hemkomsten (hon hade gjort på sig tyvärr). Jag sa åt henne att det är julbadet :D

Skinkan ligger i sous vide bunken och blir tillagad, det mesta annat i matvag ar klart. Jag maste aka ut och kopa ett par till presenter som inte blivit av da jag varit dackad av en dunder forkylning i stallet.:cautious:
Julen blir bra som det ar. Aven om jag inte hunnit allt jag tankt mig och formodligen glomt flera saker.:)
Jag hoppas hinna ta ut hundarna pa en spar runda i dag ...

Skinkan ligger i sous vide bunken och blir tillagad, det mesta annat i matvag ar klart. Jag maste aka ut och kopa ett par till presenter som inte blivit av da jag varit dackad av en dunder forkylning i stallet.:cautious:
Julen blir bra som det ar. Aven om jag inte hunnit allt jag tankt mig och formodligen glomt flera saker.:)
Jag hoppas hinna ta ut hundarna pa en spar runda i dag ...
Men du har ju en dag till på dig,eller firar ni svenskt? (24e)

Men släpp det, nu har du tuggat på det i ett helt år,inte undra på att du mår dåligt.
Det är inte så det funkar. Jag funderar inte på det där dagligen men det påverkar mig när det dras upp och jag kan omöjligt växla till tjofadderittanläge rakt av när hon ringer. Och att jag mår som jag gör finns det ingen enkel förklaring till. Det är en massa olika faktorer som spelar in.

Möjligtvis är det inte ett giltigt skäl att ha världens ångest att jag måste hyra ut min lägenhet i Stockholm from mitten av januari. Varför kan jag inte hitta några trevliga personer som vill bo kvar en längre tid?

Undrar om ”min” pizzeria är öppen i morgon. :d
Jag skulle kunna göra allt för att få en stor fet kebabpizza just nu...

Fuck, fuck, fuck. Glömde totalt bort att mina HG inte har kontrakt from 15 januari och att de inte kommer att bo kvar. Hej och hå, nu måste jag hitta nya HG omedelbart. Kul. Är det någon som känner någon som vill hyra en 2.5/liten 3 i Årsta i Stockholm? PM gärna!
Du har PM!

Men du har ju en dag till på dig,eller firar ni svenskt? (24e)

Vi firar den 24de da vi ar hemma hos oss ... Nar nagon av svardottrarna haller i det blir det deras traditioner med kalkon och hela koret ... samt min gravlax som sonerna vagrar att slappa. Och oftast "svensk" skinka ocksa. Faktum ar, nar jag tanker pa det, att det endast hant en gang ... har kor vi med Svenska traditioner for jul. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 632
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30