Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma ringde. Jobbigt.
Nä, men förslagsvis dricker man inte upp spadet.Man behöver inte vara nykter när man kokar julskinkan, va?
Relaterar... hoppas det var ett okej samtal.Mamma ringde. Jobbigt.
Jodå. Men tungt att rodda i det som skett.Relaterar... hoppas det var ett okej samtal.
Men släpp det, nu har du tuggat på det i ett helt år,inte undra på att du mår dåligt.Jodå. Men tungt att rodda i det som skett.
Men du har ju en dag till på dig,eller firar ni svenskt? (24e)Skinkan ligger i sous vide bunken och blir tillagad, det mesta annat i matvag ar klart. Jag maste aka ut och kopa ett par till presenter som inte blivit av da jag varit dackad av en dunder forkylning i stallet.
Julen blir bra som det ar. Aven om jag inte hunnit allt jag tankt mig och formodligen glomt flera saker.
Jag hoppas hinna ta ut hundarna pa en spar runda i dag ...
samma här. Flytta mig från fönstret till längre in i rummet.Nu har blåsten här övergått till stormvindar
Storm är det nog inte här, men det tar i rätt bra...... Klass 1-varning är det här för blåst, får väl se om det blir värre! Ska ut och få in hästarna snart, tänkte jag....Nu har blåsten här övergått till stormvindar
Håll i hatten o akta dig för svängande stalldörrar.Storm är det nog inte här, men det tar i rätt bra...... Klass 1-varning är det här för blåst, får väl se om det blir värre! Ska ut och få in hästarna snart, tänkte jag....
Jag eldar kaminen rödglödgad och duckar varje gång kuvöstaket rasslar olycksbådandesamma här. Flytta mig från fönstret till längre in i rummet.
Det är inte så det funkar. Jag funderar inte på det där dagligen men det påverkar mig när det dras upp och jag kan omöjligt växla till tjofadderittanläge rakt av när hon ringer. Och att jag mår som jag gör finns det ingen enkel förklaring till. Det är en massa olika faktorer som spelar in.Men släpp det, nu har du tuggat på det i ett helt år,inte undra på att du mår dåligt.
Jag skulle kunna göra allt för att få en stor fet kebabpizza just nu...Undrar om ”min” pizzeria är öppen i morgon.
Du har PM!Fuck, fuck, fuck. Glömde totalt bort att mina HG inte har kontrakt from 15 januari och att de inte kommer att bo kvar. Hej och hå, nu måste jag hitta nya HG omedelbart. Kul. Är det någon som känner någon som vill hyra en 2.5/liten 3 i Årsta i Stockholm? PM gärna!
Men du har ju en dag till på dig,eller firar ni svenskt? (24e)