Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att ta en bit ur min Paradisask.
Dagen känns långsam, kanske för att jag var och handlade på förmiddagen, brukar gå e kl 15.
Ser tv och undviker juliga program. :wtf:
Kan det inte bli 2018 snart!? :arghh:

Har släktforskat lite (åt en vän)... Det är SÅ intressant, och man fastnar lätt för människorna som man läser om (eller jag gör det i alla fall). Jag har i princip en föreställning om hur de ser ut till och med.... ;) För övrigt har jag bakat julstubben, och fixat pyntet (flugsvampar och löv i marsipan). Det blåser som attan har från och till, men jag tror inte att elen kommer att försvinna tack och lov. Den är nedgrävd, och inte ett "blink"... :) Men brasan är igång utifall att....

Jag tycker han verkar vara precis hur en man(/människa) ska vara. Omtänksam, mysig, pysslar med något hen gillar, är påhittig, lagar mat... osv osv.
Det verkar snarare som du har en ganska trist syn på hur män ”ska” vara.
Ja jag håller med :)!
Tycker han värkar äkta och inte sådär tillgjord som en del är. Sen håller jag givetvis inte med Erns hela tiden eller tycker att alla hans "stilleben" blir så värst lysande alla ggr :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 416
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka