Här på Ica tar de 10 kr paket för färdig skivad julskinkaDet fanns inte så mycket kvar när jag var förbi tidigare idag (hos min lokala) dom tar ju 39:- fram till imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här på Ica tar de 10 kr paket för färdig skivad julskinkaDet fanns inte så mycket kvar när jag var förbi tidigare idag (hos min lokala) dom tar ju 39:- fram till imorgon.
Det är verkligen skit att inte din chef kan inse allt det goda du verkar göra för det där företaget!..[/QUOTE
Nej det verkar inte så .Verkar inte spela någon roll om man sliter på som tusan så gör man inget ändå då jag inte kör maskin längre utan lite sporadiskt .Jobb som jag gör i spenaten syns inte lika som maskintimmar som att vägtrummorna är markerade och att M skyltarna inte ligger halvt omkull att entreprenörerna får sina vägtrummor och duk utkörd när dom är utan och att dom får sina stenar sprängde som sticker upp i vägbanan eller i diket där dom dikar ,Det enda som märks är när jag är uppe på fjället och spränger för snökanonledningar eller elledningar eller skidspår för då faktureras det
Precis och det är typ 100g,den är svindyr om man ser till kg priset.Här på Ica tar de 10 kr paket för färdig skivad julskinka
Här på Ica tar de 10 kr paket för färdig skivad julskinka
Tack för omtanken! Efter nerläggningen har allt gått som på räls, så nu jobbar han heltid igen och har gått upp tio kilo, mesta dels muskler eftersom han tappade allt. Så nu verkar allt vara som det ska igen, nu är det bara att hoppas på lite ersättning från LÖF, vi har fått för alla våra utlägg åtminstone, men sen ska det bedömas för sveda och värk och ärrbildning så det kan ta lite tid...@Snurrfian Hur går det med maken?
Fast det är nog ett ganska högt kilo pris om man tittar, det brukar vara typ 150 gram, typ 66 kr kilot. Inte det dyraste men ändå. Jag köpte Ekologisk, svensk gris, den var betydligt dyrare men det känns bättre.Fy, hur kan det gå ihop med en dräglig miljö för grisarna? Eller är det dyrt? Läste dobbis inlägg och kanske missuppfattat något?
Ok. Hemköp tar 39 kr/kg för kokt skinka om man är bonuskund. Köpte mina 2 skinkor därPrecis och det är typ 100g,den är svindyr om man ser till kg priset.
Min dietist sa att jag inte får äta så mkt i jul... Hen tror att jag gluffar i mig mat, hela dan... När det antagligen är någon/några mediciner som gör att jag har gått upp i viktÄter chips och dricker vin.Har gett upp det här med att gå på diet. Åtminstone ett tag.