Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner igen det där. Det var inte länge sen mamma tog fram ett album för att vi skulle titta på kort på mig för många kilo sen. Upplyftande!
Kram :heart
Det värsta är att efter som jag är "misslyckad" så får jag inte ens ha mina egna drömmar. Tex om du vinner löjligt mycket pengar. Så Kan jag inte säga vad jag skulle vilja göra med dom. Känner mig så nere och kluven.

Funderar på vad jag skall göra med den tokiga ponnyn, ett steg framåt och två tillbaka känns det som nu. Man kan inte sälja en sån, dom blir vandringspokaler, men hur länge skall man kämpa? Att ha häst ska vara kul, inte en konstant brottningsmatch!

Vilken skitdag,här har man slavat vid spise/ugnen i timmar och har varken fått fika eller mat o potatis :mad:
Om jag inte bränner det sistnämnda så får jag i alla fall mat snart.

Det värsta är att efter som jag är "misslyckad" så får jag inte ens ha mina egna drömmar. Tex om du vinner löjligt mycket pengar. Så Kan jag inte säga vad jag skulle vilja göra med dom. Känner mig så nere och kluven.
På vilket sätt skulle du vara misslyckad? :confused:

Du får förlåta mig men jag tycker du verkar vara en trevlig och go kille. Smart, driven och en omtänksam pappa. Sen kanske du har en aning dåligt självförtroende men alla kan ju inte vara så perfekta som mig :angel:

På vilket sätt skulle du vara misslyckad? :confused:

Du får förlåta mig men jag tycker du verkar vara en trevlig och go kille. Smart, driven och en omtänksam pappa. Sen kanske du har en aning dåligt självförtroende men alla kan ju inte vara så perfekta som mig :angel:
Jag har ingen lyckad arbetsliv, skild, tveksam militär bakgrund.

Det där är inga kriterier för att vara misslyckad. Jag vet faktiskt inte ens riktigt vad som skulle vara det.

Och vadå lyckat arbetsliv? Vad är det? Du har i alla fall varit en bättre säljare än dina kollegor och att vara flygfotograf skulle inte vem som helst klara av. Jag skulle inte det i alla fall men du är cool nog att fixa det. Ska jag åka helikopter ska det vara en lugn tur och jag ska då sitta i helikoptern, inte utanför.

Vi pratade om det där i klassen idag.

Att det som var igår kan vi inte göra något åt.
Men idag är ett blankt papper som vi själva kan färga. Målar vi det svart redan på morgonen då blir det svart.

Det finns massor man kan gräva fram från sin bakgrund som kan sänka en. Det finns ingen enda människa somj är helt glad och nöjd över sitt förflutna. Men det spelar ingen roll!!!

Det är när jag ältar mina tidigare misslyckanden som jag mår som sämst. Men ska jag lyssna till människor runt mig har jag gjort en massa bra saker.
Jag har ett val. Gräma mig öer det som inte blev som jag önskat elelr ta tag i nästa dag och göra det bästa möjliga av den.

Man behöver inte göra stordåd för att vara en bra människa.
Jag tycker du gör massor av gott - som omtänksam och kärleksfull pappa t.ex.
Du är smart.
Och emellanåt ljuvligt nördig :D

Nörderi är fint :up:

Det där är inga kriterier för att vara misslyckad. Jag vet faktiskt inte ens riktigt vad som skulle vara det.

Och vadå lyckat arbetsliv? Vad är det? Du har i alla fall varit en bättre säljare än dina kollegor och att vara flygfotograf skulle inte vem som helst klara av. Jag skulle inte det i alla fall men du är cool nog att fixa det. Ska jag åka helikopter ska det vara en lugn tur och jag ska då sitta i helikoptern, inte utanför.
Det var det roligaste jobb jag har haft.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 956
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 265
Senast: Mia_R
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka