Jag vet att de vill mig väl. Men de gör det på ett sätt som inte funkar.Jag känner igen det där. Det var inte länge sen mamma tog fram ett album för att vi skulle titta på kort på mig för många kilo sen. Upplyftande!
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att de vill mig väl. Men de gör det på ett sätt som inte funkar.Jag känner igen det där. Det var inte länge sen mamma tog fram ett album för att vi skulle titta på kort på mig för många kilo sen. Upplyftande!
Kram
Jag vet att de vill mig väl. Men de gör det på ett sätt som inte funkar.
Behöver något roligtSå är det! Man blir aldrig motiverad av att känna sig nedtryckt i skorna..
Är det något på dumburken i kväll?
Förutom Gladiatorerna?
tittar inte på det hellerPå spåret.
TextTVÄr det något på dumburken i kväll?
Förutom Gladiatorerna?
Det värsta är att efter som jag är "misslyckad" så får jag inte ens ha mina egna drömmar. Tex om du vinner löjligt mycket pengar. Så Kan jag inte säga vad jag skulle vilja göra med dom. Känner mig så nere och kluven.Jag känner igen det där. Det var inte länge sen mamma tog fram ett album för att vi skulle titta på kort på mig för många kilo sen. Upplyftande!
Kram
På vilket sätt skulle du vara misslyckad?Det värsta är att efter som jag är "misslyckad" så får jag inte ens ha mina egna drömmar. Tex om du vinner löjligt mycket pengar. Så Kan jag inte säga vad jag skulle vilja göra med dom. Känner mig så nere och kluven.
Var det någon som kunde svaret?På spåretfråga: vad kallar man ryttarens ben när hen sitter till häst
Jag har ingen lyckad arbetsliv, skild, tveksam militär bakgrund.På vilket sätt skulle du vara misslyckad?
Du får förlåta mig men jag tycker du verkar vara en trevlig och go kille. Smart, driven och en omtänksam pappa. Sen kanske du har en aning dåligt självförtroende men alla kan ju inte vara så perfekta som mig
Det där är inga kriterier för att vara misslyckad. Jag vet faktiskt inte ens riktigt vad som skulle vara det.Jag har ingen lyckad arbetsliv, skild, tveksam militär bakgrund.
Vi pratade om det där i klassen idag.Jag har ingen lyckad arbetsliv, skild, tveksam militär bakgrund.
Det var det roligaste jobb jag har haft.Det där är inga kriterier för att vara misslyckad. Jag vet faktiskt inte ens riktigt vad som skulle vara det.
Och vadå lyckat arbetsliv? Vad är det? Du har i alla fall varit en bättre säljare än dina kollegor och att vara flygfotograf skulle inte vem som helst klara av. Jag skulle inte det i alla fall men du är cool nog att fixa det. Ska jag åka helikopter ska det vara en lugn tur och jag ska då sitta i helikoptern, inte utanför.