Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ett lågt månde. Mina päron lämnar inte min vikt i fred. Vill bara här ifrån. Det är inte roligt att hela tiden få veta hur dåligt jag sköter mig.

Har du sagt det har till dem? De tycker sakert att de ar omtanksamma och visar att de bryr sig om dig, att de vill dig val. Ibland hjalper inget annat an att vara rakt pa sak och direkt nar det kommer till kommunikation. Sarskilt mellan foraldrar/barn.

Efter på spåret ansåg gose-gojjan att vi skulle gå och lägga oss :love: Svårt att ignorera någon som flyger fram och tillbaka och skränar :laugh:
Så vi gjorde det och ska lyssna på Good omens :up:
Menar du att du har en papegoja som vill gosa? Så häftigt! Jag trodde de vara satt i bur o va trista, typ...

Slår in paket, myser med sambon och försöker komma på något kul att skriva på kortet till en kaffekorg. Någon som kan hjälpa mig? En korg med julkaka, kaffepaket och kaffeglas, ev något mer.

Vill byta hjärna med någon, vem som helst (om inte annat för att få inse att livet kan vara på andra sätt).

Jag har idag fått en hel del bra gjort, även vissa saker som tidigare känts svåra och tex hundens overall som jag sydde klart idag blev bra! (Jag har tidigare varit vrålkass på att sy, men har bevisligen lyckats lära mig).

Vänner har hört av sig och velat prata om allt möjligt. Min mor och jag hade stundtals jättekul när jag var där. Hundarna mår bra och är glada. Jag har skrivit en lång text om min unga hund som ska gå i rasklubbens tidning för att hon var vinstrikast i år.

Inget har gått direkt dåligt, tvärt om. Visst finns en del problem kvar, saker som måste göras som inte blivit gjorda än, men ja... inget nytt problem.

Och jag känner att jag är världssämst, vill skjuta skallen av mig och allt möjligt annat negativt som går att tänka. Det är ju fan inte logiskt någonstans! Och det är ju lååångt ifrån första gången det blir såhär. Min hjärna hittar på så mycket dumheter och mitt humör åker bergochdalbana helt i onödan.

Nu ska jag sova. Förhoppningsvis är jag mest trött.

Det var ett jäkla gnällande här inne,nu får ni rycka upp er :banana: det är snart jul,nytt år ,nya tider.

Regnet står som spö i backen,ska äta en biskvi eftersom att det inte blev några mandelmusslor o jag har ingen lust att göra om dom.
Senare idag ska jag göra lussekatter och till kvällen hoppas jag att det blir en skinkmacka.

Vi skulle kolla på julkalendern men det hackade hela tiden så vi gav upp. Förhoppningsvis hinner jag hämta nya modemet på julafton och koppla in det :)

Jag har precis renbäddat sängen eftersom att jag vaknade av att yngsta barnet blev magsjuk sådär lite spontant. Så nu planerar jag om julen ...

Tittar på lite kort. Min man när han är 8 år gammal:
cVwDhCu.jpg

Äldsta sonen 8 år gammal:
tCESRp1.jpg

Tror inte det behövs någon dna-test för att avgöra om min man är pappan eller inte :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 662
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur