Här regnar detNu ska jag åka och hämta mamma från tåget och innan dess kvällsfodra. Sååå trött av att bara se hur insnöisig bilen är just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här regnar detNu ska jag åka och hämta mamma från tåget och innan dess kvällsfodra. Sååå trött av att bara se hur insnöisig bilen är just nu
God Jul och tack. Jag har lyckats med vissa saker. Det är klart. Men ens föräldrar vet hur man blir sänk. Försöker att ha något råg i ryggen.
Jag har ett lågt månde. Mina päron lämnar inte min vikt i fred. Vill bara här ifrån. Det är inte roligt att hela tiden få veta hur dåligt jag sköter mig.
Man behöver inte göra stordåd för att vara en bra människa.
Tror den har det föga inspirerande namnet Vego. Minns inte men det är färgranna bokstäver mot vit botten.Åh vilken?
Menar du att du har en papegoja som vill gosa? Så häftigt! Jag trodde de vara satt i bur o va trista, typ...Efter på spåret ansåg gose-gojjan att vi skulle gå och lägga oss Svårt att ignorera någon som flyger fram och tillbaka och skränar
Så vi gjorde det och ska lyssna på Good omens
Är ni på väg hemåt?Vi skulle kolla på julkalendern men det hackade hela tiden så vi gav upp. Förhoppningsvis hinner jag hämta nya modemet på julafton och koppla in det
Är ni på väg hemåt?
Man kan nästan tro att barnen planerar sådant därJag har precis renbäddat sängen eftersom att jag vaknade av att yngsta barnet blev magsjuk sådär lite spontant. Så nu planerar jag om julen ...
Här regnar OCH blåser det......Här regnar det