Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nerbäddad.
Imorgon börjar jag min intensiva arbetsperiod med 11 dagar jobb i sträck på en tung avdelning. Chefen är inte riktigt klok, blir någon sjuk 25-26/12 så får vi gå på helgbemanning. Tack för den, 1-2 mindre personal på avdelningen när det är ”vardag”; dvs då vi städar rum och duschar de boende :down: Schysst mot de boende, som redan är nere på en dusch i veckan :down:

Vad jag tycker.

Fast då måste du leva efter det också och försöka att inte ta åt dig av vad dina föräldrar tycker eller säga ifrån att du aldrig velat vara inom det militära, att din vikt är din ensak och god jul.
Du har ju lyckats köpa en lägenhet utan lån inom tullarna eller hur? Det är mer än de flesta kan ha råd med. Du pluggar och grejar, lite råg i ryggen tack.

Fast då måste du leva efter det också och försöka att inte ta åt dig av vad dina föräldrar tycker eller säga ifrån att du aldrig velat vara inom det militära, att din vikt är din ensak och god jul.
Du har ju lyckats köpa en lägenhet utan lån inom tullarna eller hur? Det är mer än de flesta kan ha råd med. Du pluggar och grejar, lite råg i ryggen tack.
God Jul och tack. Jag har lyckats med vissa saker. Det är klart. Men ens föräldrar vet hur man blir sänk. Försöker att ha något råg i ryggen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 956
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 975
· Visningar
53 405
Senast: ufot
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur