Båda lagen om jag inte minns fel men det ena sa först skänklar och höll sen på och velade om ”ratt” och annat innan de bestämde sig för skänklar.
Jag hoppades att de skulle fråga vad hästen gjorde för rörelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Båda lagen om jag inte minns fel men det ena sa först skänklar och höll sen på och velade om ”ratt” och annat innan de bestämde sig för skänklar.
Slår in paket, myser med sambon och försöker komma på något kul att skriva på kortet till en kaffekorg. Någon som kan hjälpa mig? En korg med julkaka, kaffepaket och kaffeglas, ev något mer.
Han försöker få fler godsaker på sitt bord framöver5 julklappar kvar att slå in men jag orkade inte mer ikväll. Har ju gjort saffranstryffel och minttryffel och rocky road också. Jag skämmer bort mina kollegor men jag fick faktiskt bra julklapp i år; muffinsplåt i silicon, 6-pack minipajformar, en burk fin orange curd och 4 påsar saffran. Han känner mig den där kollegan
Tummar och tankar för dig.Håll tummarna för mig... jag är på väg hem och det är varning för halka oavsett väg jag tar... Så det får bli inlandet fast jag hade tänkt åka kusten. Det är nämligen rödmarkerad väg längs E4:an ovanför Hacksta
Jag med!Jag hoppades att de skulle fråga vad hästen gjorde för rörelse
Speciellt saffranskladdkaka gissar jagHan försöker få fler godsaker på sitt bord framöver
Det var ett jäkla gnällande här inne,nu får ni rycka upp er det är snart jul,nytt år ,nya tider.
Regnet står som spö i backen,ska äta en biskvi eftersom att det inte blev några mandelmusslor o jag har ingen lust att göra om dom.
Senare idag ska jag göra lussekatter och till kvällen hoppas jag att det blir en skinkmacka.
Håll tummarna för mig... jag är på väg hem och det är varning för halka oavsett väg jag tar... Så det får bli inlandet fast jag hade tänkt åka kusten. Det är nämligen rödmarkerad väg längs E4:an ovanför Hacksta