Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Slagit in några klappar. Några kvar, men det får bli lite senare. Svårt att slå in paket till ungarna när dom fladdrar runt överallt. :D Ska åka och hämta ut ett paket också. Tonåringens klapp till sin pappa som hamnade på ett utlämningsställe en mil åt helt fel håll.

5 julklappar kvar att slå in men jag orkade inte mer ikväll. Har ju gjort saffranstryffel och minttryffel och rocky road också. Jag skämmer bort mina kollegor :angel: men jag fick faktiskt bra julklapp i år; muffinsplåt i silicon, 6-pack minipajformar, en burk fin orange curd och 4 påsar saffran. Han känner mig den där kollegan ;) :up:
Han försöker få fler godsaker på sitt bord framöver ;)

Försökte läsa ikapp det jag missat, men gav upp någonstans i mitten av tråden.
Njuter av lite sovmorgon hemma, eftersom jag sovit som en kratta hela natten. Sambon har inte varit på sjukhuset på tre dagar innan idag (pga förkylning, då blir man portad), så han kan gott ta morgonen själv idag

Det var ett jäkla gnällande här inne,nu får ni rycka upp er :banana: det är snart jul,nytt år ,nya tider.

Regnet står som spö i backen,ska äta en biskvi eftersom att det inte blev några mandelmusslor o jag har ingen lust att göra om dom.
Senare idag ska jag göra lussekatter och till kvällen hoppas jag att det blir en skinkmacka.

Tjoohhooo har vaknat och lyckats ta mig upp. Ännu en fantastiskt dag i den angenäma och inte minst så här års fridfulla :angel: varuhuset.

Ska göra oss klara för en tur till ge-kås :D
Har alla klappar klara men det är så lugnt och tyst dagen innan julafton så vi kör dit en sväng på utflykt med barnen och ser om vi hittar något kul. Ska nämligen ha köpförbud nästa år en period så passar på nu :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
53 972
Senast: Enya
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka