Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att "min" starttid på tävlingen i helgen flyttas mer och mer pga efteranmälningar som trillar in. Jag gillar att tävla så tidigt som möjligt. :p

Hahaha! Underbart!! :rofl::rofl::rofl::bow:

Nämen åh, jag var faktiskt inne och försökte ta bort mitt inlägg förut för att jag kom på att det säkert skulle vara någon som bad att få höra skämtet, och då skulle ni fatta hur tråkig jag är och så skulle det bli ännu mer pinsamt... Men tiden för att ändra inlägget hade gått ut! Så jag får väl krypa till korset då... :o

Som vanligt ligger det en lång och ganska underhållande konversation bakom, inspirerad av en artikel i tidningen i morse, och det var nog egentligen lika mycket den jag skrattade åt... Nåja, det handlade i alla fall om att försöka ha ihjäl getingar med hjälp av en potatiskanon laddad med strömförande potatisar (herregud, jag låter redan helt tappad), och jag sa att då får vi väl använda stötpotatis då.

Ptja, det var typ det. Jag tänker inte ens försöka komma med några ursäkter; jag fnissade som ett barn.

Så, jag tänkte gå och sjunka genom buke-golvet nu. :angel:

På att jag har 15 min på mig att avboka Bodyjam idag...och jag kommer inte att göra det nu heller.
NU måste det väl för faaaaan gå bra??? Eller i alla fall få kännas bra?
... :( :cry:

Idag kommer det att gå jättebra! HEJA HEJA HEJA!!! :bump::bump::bump:
Bwah. Hon bytte till en som var typ TIO ÅR gammal på ena koreografin.
Den var knölig och låååångsam men jag slapp den jävla 63:an i alla fall :banana:
Sen den rullande. Den gillar jag inte heller, men den funkar i alla fall :rofl:
Och jag slapp springa ut och vara arg. DET var skönt! Vill ju prata och kramas med tjejerna som vanligt ju!
"Vi har varit oroliga!" :o

Och på måndag får jag nog ta konsekvenserna av att smita ut/inte gå in om den kör 63:an. DEN gör jag bara inte mer!
Får be någon annan fråga innan så jag vet...hahaha ständiga bekymmer med den där förbenade Jamen.

Jag stör mig på att min mens aldrig kan bestämma sig för hur ofta den vill komma. Kan gå ett halvår eller mer med jättefina jämna cykler på 27-28 dagar sedan BAM förra månaden, 21 dagar, surprise! Och nu 32 dagar och fortfarande inget... :cautious:.

Att jag ännu en gång insett att jag aldrig kommer bli "Bukefalist" sedan Gunnar ändrade poängräkningen. Jag hade bara haft 1000 inlägg kvar nu. :cry:

Jag stör mig på att min mens aldrig kan bestämma sig för hur ofta den vill komma. Kan gå ett halvår eller mer med jättefina jämna cykler på 27-28 dagar sedan BAM förra månaden, 21 dagar, surprise! Och nu 32 dagar och fortfarande inget... :cautious:.
Kanske kolla upp om du har pcos? Då kan kroppen bete sig sådär..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 751
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka