Att Hemmakväll har reklamskylt med en ny chipssmak men inte har smaken att sälja Inte heller någon av de tre andra butikerna hade den nya smaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för ny smak?Att Hemmakväll har reklamskylt med en ny chipssmak men inte har smaken att sälja Inte heller någon av de tre andra butikerna hade den nya smaken
Vad för ny smak?
FarligtNyskördat Vitlök och gräddfil
Farligt
Den är supergod!Nyskördat Vitlök och gräddfil
Nämen åh, jag var faktiskt inne och försökte ta bort mitt inlägg förut för att jag kom på att det säkert skulle vara någon som bad att få höra skämtet, och då skulle ni fatta hur tråkig jag är och så skulle det bli ännu mer pinsamt... Men tiden för att ändra inlägget hade gått ut! Så jag får väl krypa till korset då...
Som vanligt ligger det en lång och ganska underhållande konversation bakom, inspirerad av en artikel i tidningen i morse, och det var nog egentligen lika mycket den jag skrattade åt... Nåja, det handlade i alla fall om att försöka ha ihjäl getingar med hjälp av en potatiskanon laddad med strömförande potatisar (herregud, jag låter redan helt tappad), och jag sa att då får vi väl använda stötpotatis då.
Ptja, det var typ det. Jag tänker inte ens försöka komma med några ursäkter; jag fnissade som ett barn.
Så, jag tänkte gå och sjunka genom buke-golvet nu.
Idag kommer det att gå jättebra! HEJA HEJA HEJA!!!På att jag har 15 min på mig att avboka Bodyjam idag...och jag kommer inte att göra det nu heller.
NU måste det väl för faaaaan gå bra??? Eller i alla fall få kännas bra?
...
Den är supergod!
Bwah. Hon bytte till en som var typ TIO ÅR gammal på ena koreografin.Idag kommer det att gå jättebra! HEJA HEJA HEJA!!!
Kanske kolla upp om du har pcos? Då kan kroppen bete sig sådär..Jag stör mig på att min mens aldrig kan bestämma sig för hur ofta den vill komma. Kan gå ett halvår eller mer med jättefina jämna cykler på 27-28 dagar sedan BAM förra månaden, 21 dagar, surprise! Och nu 32 dagar och fortfarande inget... .
Kanske kolla upp om du har pcos? Då kan kroppen bete sig sådär..