Mineur
Moderator
Skitjobbiga.Ja, ibland är vi för jävla jobbiga .
God natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitjobbiga.Ja, ibland är vi för jävla jobbiga .
HA! Trodde du ja! Men jag var minsann precis inne och ändrade mitt förförra inlägg, för det var för mycket "minsann" i det. Jag tycker mycket om att skriva minsann minsann! Men det var det minsann ingen som hann anmärka på! Minsann!Och dessutom så försökte @mandalaki skyla över sitt misstag men jag var för snabb för henne (jag är internets motsvarighet till Lucky Luke, jag citerar fortare än någon hinner ändra ) Vilket såklart gör det hela ännu roligare @niphredil @Mineur
Ska aldrig mer lajka dina inlägg.Och dessutom så försökte @mandalaki skyla över sitt misstag men jag var för snabb för henne (jag är internets motsvarighet till Lucky Luke, jag citerar fortare än någon hinner ändra ) Vilket såklart gör det hela ännu roligare @niphredil @Mineur
Alltså, jag slösar ju inte mina skills på inlägg som jag inte kan komma att behöva använda som bevismaterial framöver. Det är slitsamt att vila på svarsknappen hela tidenHA! Trodde du ja! Men jag var minsann precis inne och ändrade mitt förförra inlägg, för det var för mycket "minsann" i det. Jag tycker mycket om att skriva minsann minsann! Men det var det minsann ingen som hann anmärka på! Minsann!
(jag är nöjdare med det här än jag vill erkänna)
Nämen GULLE! Så säger du ju bara för att verka svår! TIHI! heartheartheartheartheartSka aldrig mer lajka dina inlägg.
Äh vad tusan, jag hade det på känn minsann! Man kan då aldrig veta med er, mina stackars hjärnceller blir alldeles trötta.
Äh alltså du, den gamla går jag inte på! Du kan inte tro hur många gånger jag klickat upp den tråden för att "nu jävlar, den här gången ska jag läsa och uppskatta och hänga med i svängarna" - för att tio minuter senare känna mig ungefär lika förvirrad som när jag läste DaVinci-koden för första gången.Om du vill ha lite ont i huvudet (och magen, av skratt):
http://www.bukefalos.com/threads/bra-van-ar-kat-aka-snuskpoesitraden.1265174/
Jag känner mig enormt kränkt. Jag saknar ord...Alltså, jag slösar ju inte mina skills på inlägg som jag inte kan komma att behöva använda som bevismaterial framöver. Det är slitsamt att vila på svarsknappen hela tiden
Äh alltså du, den gamla går jag inte på! Du kan inte tro hur många gånger jag klickat upp den tråden för att "nu jävlar, den här gången ska jag läsa och uppskatta och hänga med i svängarna" - för att tio minuter senare känna mig ungefär lika förvirrad som när jag läste DaVinci-koden för första gången.
Nej, nej, nej. Bara nej.
"Vad gör du"-tråden är på lite lagom nivå för mig sådär.
Jag känner mig enormt kränkt. Jag saknar ord...
Nähä du! Så vitt jag vet så är du varken man eller medelålders, så jag går inte på det där!Jag känner mig enormt kränkt. Jag saknar ord...
Att långa och krångliga ord förenklas och försvinner kan jag förstå. Däremot inte varför de yttepyttesmå, minsta, enklaste orden, de där som inte går att ta fel på, gör det.
Först var det att. Det fina lilla infinitivmärket att. Jag kommer göra det. Jag kommer gå nu. Först skrek mitt språksinne rakt ut, nu har jag vant mig. Jag har till och med sett mig själv skriva så där enstaka gånger, när det liksom passar in i tonen.
Men nu är det det. Hur jävla svårt kan det vara att skriva det? Vad har hon för bil? Är väl en Volvo. Varför gick han hem? Var väl för att han tröttnade.
Det där sprider sig som en löpeld på t ex facebook och inte minst på Buke. Och jag lider. Jag lyckades vänja mig av med att, men det kommer jag aldrig att svälja.
Är det bara jag som reagerar på det här? Och som saknar de här orden.
Rackarns!Nähä du! Så vitt jag vet så är du varken man eller medelålders, så jag går inte på det där!
Bara om du gråter ut i valfri kvällstidning, då skulle jag ev kunna ta din krängthet seriöst!
Bara om du gråter ut i valfri kvällstidning, då skulle jag ev kunna ta din krängthet seriöst!
Aj.Krängt
Jag tycker snarare tvärtom - att vi svenskar tackar ihjäl oss. Jag har fullt sjå att begränsa mitt tackande när jag umgås med andra än ursprungssvenskar.Gäller det bara i skrift ni saknar ord. För jag kan sakna ordet "tack". Tackar inte folk längre?
Jag håller SÅ med! Jag tackar så jävla mycket på spanska att folk reagerar på det trots att jag verkligen försökt begränsa det .Jag tycker snarare tvärtom - att vi svenskar tackar ihjäl oss. Jag har fullt sjå att begränsa mitt tackande när jag umgås med andra än ursprungssvenskar.