Jag har köpt en staffe valp!!!

Mayalv

Trådstartare
Nu är det klart att jag blir med valp :love:. Jag som nästan gett upp hoppet om att hitta valpen med "det", min valp :) Nu har jag hittat henne, min underbara lilla tjockis och jag måste vänta över en månad innan hon är här. Bilder kommer snart!

Sv: Jag har köpt en staffe valp!!!

Grattis, vad kul! :) Varifrån kommer hon?

åh så sött :love: själv har jag en amstaff/ambull. Sambon ville ha en, själv hade jag föredragit en liten renrasig staffe (måste tillägga att jag älskar vår blandis!!!)

du måste slänga in kort sen :love:

Gratulerar till minst 1års massförstörelse ( hihi ) .

Kan inte jag också få ett pm om uppfödaren?

:rofl:
Här har det pågått i 4 år nu.. :D

Gratulerar till minst 1års massförstörelse ( hihi ) .

Kan inte jag också få ett pm om uppfödaren?
:eek: Förstår inte vad du pratar om??
Min hund kommer inte tugga på ngt som den inte får, den kommer vara lydig från dag ett:angel:

Haha bra det..
Som tur är så är de så snälla och charmiga och roliga så det väger upp mot allt bus tycker jag :D

(Sen får man såklart lära sig att man inte kan lämna hudkrämsflaskor och annat skojigt framme ;))

Jo de har jag lärt mig genom Rottweiler, leonberger och staffblandning också... Den enda som varit en ängel i sådant är min tollare men hon tyckte å andra sidan att vila en dag innebar "bara "1 mil löpning, sen kasta boll, simma en sväng och sen kanske springa och hoppa runt lite för att det är kul dvs energi i överflöd. Alla hade de sina för och nackdelar, tur att deras matte dvs jag är perfekt :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 067
Senast: Mabuse
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 984
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka