Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det dom ska kunna på kvaliten? Hur länge förberedde du?
Vad roligt att det går bra med Hedwig! Har ni varit iväg och tävlat något mer?
Tråkigt bara att vi inte kan träna för P på ett bra tag, kul för henne men tråkigt för oss
Jag upplever inte att han står med all vikt på frambenen, möjligen på ena kortet men inte på dom övriga. Kan du inte visa en bild på en uppställd häst (utan ryttare) som står på ett sätt där du upplever att den står med vikten mer fördelad?.
Han är som sagt bara 3 år, men jag tycker att han travar med bakdelen naturligt undersatt, han har ju lite sluttande kors, däremot när han galopperar så hamnar han just nu lätt på bogarna. Men jag misstänker att han kanske är i en tillväxtfas och har lite svårt med balansen..
Tycker det är intressant detta med exteriör, när jag letade häst så var mina huvudkriterier väl ansatt hals och inte för plant kors samt hyfsat proportionerlig. Naturligtvis är ju tempramentet oerhört viktigt oxå, men där är man ju tvungen att lita till, i alla fall innan man sett dom irl, vad säljaren säger.
Vad kul, hur gammal är den, du kan inte få tillåtelse att lägga ut bild?
Tack så mycket