Jag har blivit smått besatt....

Trådstartare
av att pynta dotterns rum med my little ponny grejor. Nu letar jag som en tok efter en bård med dessa raringar på :love: vart finner man det?

Sv: Jag har blivit smått besatt....

Välkommen i My little pony-träsket ;)

När det väl börjar slutar det aldrig. Jag har huset fullt av ponnier, slott, filmer, böcker, lakan, kuddar, väggbonader, stall, stall för den resande ponnyn, gardiner. Ska måla MLP på väggen på dotterns rum när vi flyttar.

Jag har iofs varit MLP-fan sen jag var liten så det är inte så märkligt kanske. Men man måste ju hela tiden bygga nya hyllor där de får plats :o

Ack ja...Men söta är de. Iaf G1orna som är det jag själv samlar mest på, dottern har gärna alla sorter.

Sv: Jag har blivit smått besatt....

Jag har oxå varit nerkärad i de små liven sen jag var liten och mina ponnier står i ett vitrinskåp i dotterns rum (dom får hon inte leka med :devil:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 080
Senast: Maniac123
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 272
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 519
Senast: Enya
·
Småbarn I vårt nya hus finns på mellanvåningen tre sovrum och ett litet allrum. Vi kommer såklart att ha ett utav sovrummen och sen funderar vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 692
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka