Jag är så less på detta..

Jag lärde mig också ha ett kroppsspråk och en blick som visade att rör du mig dör du, typ. Kallt och bestämt. Inte upphetsat och argt. För det upphetsade och arga fick de reaktioner de kunde spinna vidare på.

Här tror jag du slår huvudet på spiken. Jag har haft en del manliga vänner under tonåren/tidiga 20 som sagt till mig att män sannolikt inte skulle våga göra ngt dumt mot mig då jag utstrålar "rör du mig så dör du".

Sedan har de lagt till. "Och skulle någon vara så dum att han försöker ändå, då dör han". Helt allvarligt och klockrent.

Senast ändrad:
Här tror jag du slår huvudet på spiken. Jag har haft en del manliga vänner under tonåren/tidiga 20 som sagt till mig att män sannolikt inte skulle våga göra ngt dumt mot mig då jag utstrålar "rör du mig så dör du".

Sedan har de lagt till. "Och skulle någon vara så dum att han försöker ändå, då dör han". Helt allvarligt och klockrent.

Ja, jag var ute med min dåvarande sambo för en massa år sen. Vi kom ifrån varann och han kom bakifrån och tog tag i mig lätt. Han sa att efter det var han inte särskilt orolig över sin räka till flickvän då hon var ute.
Han blev så jävla rädd av blicken han fick innan jag såg vem det var.

Jag har haft "kurs" med tjejkompisar som alltid blir ansatta. De har ju märkt att jag kan avbryta enträgna och idiotiska kontaktförsök/kladd etc jävligt fort.
Men jag jobbar med hästar och problemlösning och använder mig ju då av kroppsspråk, energi etc. Så för mig kommer det instinktivt.
Väck eller dö liksom..

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 745
Senast: Palermo
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 156
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka