Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sunshine

Trådstartare
OK - jag fuskade :o . Kunde inte hålla mig längre utan testade imorse, och det var positivt!!! Jag är GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bump: :banana: :bump: :banana:

Ringde kliniken och frågade om jag kunde lita på detta och det sa de att jag kunde eftersom det är 12 dagar efter ET och bara 2 dagar från officiell testdag.

Det är ju helt otroligt fantastiskt magiskt :love:
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Oj grattis grattis :P gid vad kul :D jag längtar tes jag blir ngra år äldre så jag me kan få en liten bebis ;)
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! :bump: :bump: Jätteroligt, bravo! Allt slit gav resultat, härligt! Stort grattis!!!!!
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Grattis!!!!:bump: :bump: Jag hoppas att fortsättningen blir lika underbar!! Fast du kommer nog att gnälla när du är höggravid du oxå!! :D
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Grattis!!!!! Åååååååhhh.... är så avis! Har en sån längtan efter en liten bulle....:smirk:
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Ett Stort Grattis!!!:banana: :banana:
Fick mitt första barn den 7/12-05 och det är helt underbart :love: :love:
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

JÄTTEGRATTIS!!!! :banana: :banana: :banana:
Vet precis hur underbart, härligt det känns att få det där positiva testet när man verkligen kämpat och kämpat. Då känner man att det verkligen var värt det... För att inte snacka om när man har det lilla knyttet hos sig sen... :love:
Än en gång grattis och Lycka till! Se till att njuta av graviditeten nu... :bow:
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Stort grattis Sunshine!! Det ska bli spännande att läsa din första krämpatråd :devil: ;)
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

*lånar*
stort grattis :bump: :banana:
jag vill också.. vi ska börja på allvar i Maj :D
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Åh, grattis! Jag kände det på mig redan när jag läste i förra tråden! Njut nu! :banana:
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Fuskis!!!!!

Men vad glad jag blir för din skull!!!!
Var nu rädd om dig och orade dig inte för mycket.
Lycka till nu!!!!!!
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Fuskis där ;)

Jag testade själv svagt positivt (jag trodde inte på det men sjukhuspersonalen var ju vana och var tvärsäkra på det i mina ögon obefintliga strecket) ca 10 dagar efter ET - så tidigt test bara för att jag var så sjuk och grav/icke grav var avgörande för hur mkt medicin jag kunde få.

Och det blev ju en prima ICSI-bebis av det :)

Nu har du precis samma förutsättningar som alla andra som lätt har blivit gravida på vanligt sätt! Dvs allt kan hända men inget talar speciellt för att det ska göra det.

Stort grattis till er allihop :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 395
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 630
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 972
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 798
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp