Ja, se det snöar...

Gnist

Trådstartare
Det är väl roligt HURRA!!!

Stromboli-20071103004_mindre.jpg

Stromboli-20071103007_mindre.jpg

Stromboli-20071103016_mindre.jpg

Har iofs bara kommit runt en 7-8 cm, så det är ju inga jättemängder, men hundarna gillar det lika mycket som barnen :D

Sv: Ja, se det snöar...

vilka mysiga bilder!! här är det fortfarande höst...

det är så mysigt när det väl kommer! :D
Vi har knappt 1 cm här :eek: :(
Tycker om vintern när det väl är mycke snö ^^ annars är det inge vidare :p

min dator är konstig först så postar den 300 st likadanameddelanden och sen raderas alla???

ja ja..ginst mysiga bilder men jag är glad jag slipper. HÄr har det varit 15+ och solsken hela dagen och jag hoppas innerligt att det håller i sig;)

Senast ändrad av en moderator:

Första kortet hade kunnat vara ett julkort, bara tomteluvan på vovven som fattas :D
Mysiga bilder, här ligger det bara nån cm snö...

Toppenfint julkort :love:

Här lär det dröja flera månader innan det blir snö, om det blir någon...

Här snöade det under natten och i morse var det bara regn, regn och regn. Det var inte alltför välkomnande då vi bara har EN helg på oss att göra klart våran veranda på innan vi hämtar hem den så otroligt efterlängtande valpen :)

Åhhh vilken söt.

Precis en sådan hund hade vi när jag var liten för miljoner år sedan. Viktor hette han :love:

Vilka fina bilder!! Och vilken fin hund

Här nere i småland har det varit jätte fint väder idag. :)
Minst 12 grader "varmt" och ingen vidare blåst.
underbart väder!
Hoppas snön dröjer med att komma hit.
(har sommar-däck på bilen.:angel: )
((men gillar ändå inte snön.. Och inte mina vovvar heller, klenisar.. :angel: ))

Det har ju faktiskt varit snö några morgonar här... Men den har smällt bort fortsomattan... Tycker det är jättemysigt med snö, men ser inte fram emot att köra bilen hem till Stockholm fredag innan jul, för det lär väl vara snorhalt och/eller snöigt.

Men urk..

Nu är jag glad att jag bor på Västkusten, igår = strålande sol och 13-14 grader varmt..

Alla löven är såå vackra ;)

Men jag saknar snön också & bilderna var himla mysiga!

ohh härligt.. jag vill också ha snö här nere..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 873
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: Rumpnissen
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 926
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 298
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Meddelande från FK?
  • Räcker garnet?
  • Bojkott av butiker

Hund, Katt, Andra Djur