Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men herregud vad hemskt!!Hi hi ingen fara de är fina bilder på er =D
Hon var hängig och andades rätt häftig natten mellan Tisdag och Onsdag den 29 och 30/11 så distriktarna kom ut så då fick hon smärtlindrande och kramplösande och hon slutatde andas så häftigt och verkade bra sedan. jag skulle ut och gå med henne 1 gång i timmen i ca 10 min var gång i ca 7 timmar. Hon blev piggare och bärjade äta och magen kom igång på henne och i Torsdags kväll när jag skulle ta in de så låg hon död i hagen
Jag är helt fördärvad och detta maler i huvudet på mig hela tiden. Vet inte om jag kommer att orka köra dit till de stallet igen. Min Móa betydde så mycket för mig.
Funderar på att lägga ut Blædis till salu även om de inte känns rätt i hjärtat men vet inte annars hur jag ska lösa de. De får gå några dagar till innan jag tar några beslut om de
Ja de var de verkligen och jag saknar henne så mycket. Har tappat mitt intresse för hästarna så jag funderar fortfarande på hur jag ska göra med min nu snart 4 åring
Varför stång?
Nämen så trist! Jag skulle sett till att få den inriden och sen ev. försöka sälja eller se om en inriden häst skulle kunna ge intresse ny glöd.
Varför stång?
Absolut ingen påhopp!
Vad är fördelarna med att rida en så ung häst på stång?
Är själv mycket förtjust i den på äldre mer utbildade, men har ingen erfarenhet av den under inridning.