Isabellhingsten Mackay

Sv: Isabellhingsten Mackay

Jo så kan det ju vara. Men, om det är så, så är det ett OTROLIGT dåligt skämt. Eller så är det så att personen ifråga vill ha igång bråk. Vilket h*n inte luckats med.

Himla fånigt och minst sagt omoget om det är så. Vissa har visst inget liv?

Eftersom det jag skrivit inte nådde upp till tio tecken fyllde jag på med 8 och 9 för att komma upp i erfordligt antal tecken :)

Jag tror Dillie_Blue driver med oss....det är liksom för dumt för att vara sant...

crazy skrev:
Jag tror Dillie_Blue driver med oss....det är liksom för dumt för att vara sant...

Tro det då, men det gör jag inte. Och den diskotionen ni ha haft med mig o mina hästar (el min hingst..) har jag tagit med många andra (bl.a. min svärmor o hon om nån skulle säga ifrån om något är på tok fel av de jag vill göra.) o de tycker inte det är fel av mig att betäcka mitt sto med min hingst för att få fram en avkomma. Jag ska gärna inte betäcka o tro att jag ska tjäna pengar på det. Jag ska ha alla hästar till mig själv.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 295
Senast: miumiu
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka