Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en dörr ut så hästen hade kunnat gå därifrån om den hade velat.väldigt dominant beteende från din sida
Men hurra står den på plats nu?Okej, jag kan ju visa hur containern såg ut när jag fick hem den i Onsdags.
Dels så har den ju fönster och dels så kan ju MacGyver trolla så det blir nog jättefint där när han väl flyttar in.Jag blir mörkrädd över hur du bor. Att bo i en fönsterlös container låter inte heller som en särskilt bra lösning.
Nu är ju containern - om jag fattat rätt- ingen permanent lösning.En container verkar ju inte vara någon höjdare. I så fall är ett hus på hjul ett mer attraktivt val. Googla på "tiny house". Det finns alla möjliga varianter som folk har byggt ihop av diverse material. Jag såg en riktigt charmig sådan som annonserades ut på blocket för ett tag sedan. Den var dock färdigbyggd och kostade därefter.
Troligen kommer ett sådant bygge ske här så småningom. Det är inte jag som bygger men jag kommer upplåta plats för detta. "Byggnadsingenjören" behöver hitta ett lämpligt underrede innan bygget kan påbörjas.
Finns jättefina container conversions, googlaEn container verkar ju inte vara någon höjdare. I så fall är ett hus på hjul ett mer attraktivt val.
Efter att ha läst tråden så förstår jag inte...När vi är så många kvinnfolk som behöver hantverkare lite till mans (kvinns). Någon härinne är säkert bra på logistik o kan fixa schema o resvägar.
Jag kan sova i soffan om han är rädd om sin svendom.
Den är på 18 kvadrat, drygt 2,50x7,50 innermått.Hur många kvm?
Du borde starta en tråd på Hem & Hobby med bilduppdateringar under renoveringen, tror många hade uppskattat det.
Eftersom ingen sett början på vår relation så kan jag säga, hon var odräglig första dagarna och svarade på allvar när jag försökte hålla ett space så det blev som det blev och det gillade hon. Just den här kvällen (och alla andra kvällar nästan) började det med att hon "bet" mig i arslet bara för att få igång mig, den här dan hade hon dessutom tagit ett stadigt tag i armen och "släpat" in mig i stallet och där satt igång att busattackera mig bara för att jag skulle gå igång. 18 år tillsammans, aldrig ett enda blåmärke kanske talar för att vi hade ett ganska tight förhållande. Skulle jag skriva allt som hände så skulle det bli en tegelstensroman.Otroligt snäll häst!
Elak vet jag inte, men ur hästperspektiv ett väldigt dominant beteende från din sida, de flesta hästar hade antingen blivit så osäkra att de ställt sig i ett hörn eftersom du aldrig slutar driva eller gå på, oavsett vad hästen gör, eller, om det var en skarpare häst, ledsnat och sparkat ner dig.
Jag tjoar, det kan bli aktuellt när golvet dom byggt på skumisoleringen som består av 2 lager spånskiva + ett lager byggplyfa och överst en plastmatta ska ut i veckan. Dom är helt söndermöglade och går troligen att ösa med skyffel.Men hurra står den på plats nu?
Då så är ju projekt "Ny bostad" i rullning.
Säg till om du behöver några extra händer.
Funktionen hos medlen vad det gäller mögel är likvärdig, Boracol är dyrt medan Virkon är gratis så det avgör valet av saneringsmedel.Fast @MacGyver, jag hade nog satsat på Boracol hellre än Virkon.
Håller du med andningsskydd?Dom är helt söndermöglade och går troligen att ösa med skyffel.
Men varför måste den ha hjul? Både kranbilar och krokväxlare är uppfunna så jag förstår liksom inte problemet när den ska stå en längre tid på samma plats. Det kostar inte en förmögenhet att köpa frakt.En container verkar ju inte vara någon höjdare. I så fall är ett hus på hjul ett mer attraktivt val. Googla på "tiny house". Det finns alla möjliga varianter som folk har byggt ihop av diverse material. Jag såg en riktigt charmig sådan som annonserades ut på blocket för ett tag sedan. Den var dock färdigbyggd och kostade därefter.
Troligen kommer ett sådant bygge ske här så småningom. Det är inte jag som bygger men jag kommer upplåta plats för detta. "Byggnadsingenjören" behöver hitta ett lämpligt underrede innan bygget kan påbörjas.
Naturligtvis, Biltema har 3-pack med P3-filter. INGEN hanterar mögligt virke utan andningsskydd med bästa filtret, mögel är det värsta som finns och kan ta död på människor.Håller du med andningsskydd?
Jag har annars, det är bara en fråga om att hitta det.
Ja containers används ju frekvent till långtidsboenden runt om i världens krigshärdar bla. och kan man bo under dom förhållandena det innebär i containrar så kan jag det också i fredliga Sverige. Jag känner att det här kommer att bli sketabra!Finns jättefina container conversions, googla![]()