Ja överlever gör hon säkert, frågan är bara vad som händer när jag lurat i henne att jaga matte med strukna öron och klapprande tänder.![]()
![]()
Hmmm, tycker ju om att hon har börjat uppskatta puss o mys så det vettefan förstås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja överlever gör hon säkert, frågan är bara vad som händer när jag lurat i henne att jaga matte med strukna öron och klapprande tänder.![]()
![]()
Du skulle bara ana............Äsch jag har delat säng med både männs och kvinns, hundar hästar och kossor så vad skulle väl kunna hända?![]()
Äsch fegar du ur nu? Har du sett filmen på mig och Madam? Kan bli likadant.Hmmm, tycker ju om att hon har börjat uppskatta puss o mys så det vettefan förstås![]()
Äsch fegar du ur nu? Har du sett filmen på mig och Madam? Kan bli likadant.![]()
Okej, skyll dig själv.Jag har inte sett några filmer men gör gärna, tror jag![]()
Okej, skyll dig själv.Tyvärr raderade Youtube musiken som var "Cotton eyed Joe" med Rednecks.
Jag fick en hel del skit för filmen här på buke när det begav sig och jag var ju sååå elak, sanningen var att hon retat mig lite lagom för att få mig att börja retas tillbaks och såhär höll vi på nån gång varenda dag, busade vi inte blev hon ledsen. Hade hon velat hade hon bara behövt gå ut genom nån av dörrarna som stod öppna.
Grannarna påstod att vi var som ett gammalt gift par,,,,,,,,förstår inte alls vad dom menade med det.
Äh tyst med dig, du förstör ju min image.Känner jag @MacGyver rätt kommer det att bli en lyxcontainer när den är färdig.![]()
Rapportera!Äh tyst med dig, du förstör ju min image.Planen är ju att alla ska tycka synd om mig
![]()
och starta en insamling till nya husbygget.
![]()
![]()
Om hur jag bor nu? Du skulle inte tro det om du såg det, taket läcker som ett såll och är ruttet, halva kåken är obeboerlig, innertaket i hall och sovrum har ramlat ner delvis, rörspisen jag eldar i håller på att falla ihop, golven saknar trossbotten och är askalla, ena ytterväggen är möglig rätt igenom och halvrutten och elsystemet är ett skämt,,,,,,,,,,ska jag fortsätta?Rapportera!
Eller bitit ordentligt eller klämt upp dig mot väggen eller slagit dig gul och blå. Påminner mig om en bekant i min barndom som hade sin ridhäst att titta ut ur boxen med strukna öron och hela garnityren till beskådan.Hade hon velat hade hon bara behövt gå ut genom nån av dörrarna som stod öppna.
Men fy fanOkej, jag kan ju visa hur containern såg ut när jag fick hem den i Onsdags.
Innanför containerdörrarna
Lite "lätt" påväxtning på väggar, golv och tak.
Sängarna ser bara fina ut, tar man i dom så faller dom ihop.
Fönstret samt dörren är det enda som sparas, resten hamnar i pannan eller på tippen.
Hela fronten, ena sängen samt ena innerväggen som är klädd med "bäverspya" (OSB-skiva) ligger i vedboden sönderhackade till lagoma bitar nu ikväll så det går framåt med saneringen. "Lättrivet" är bara förnamnet. Allt lösgods är kört på tipp, metall ligger i skrotcontainern och 3 garderober i molekylers sönderfall eldades i pannan igår. Det gäller att ta vara på dom dagar jag fungerar någotsånär.
Hon var INTE säker när hon kom hit, högdräktig och tydligen folkilsken fick jag veta efteråt. Gratishäst från travet, men det kunde inte bli mera rätt, vi tog aldrig varann på allvar, hon var min soulmate-buskompis-"sängkamrat"-hund, ja listan kan göras lång och varför jag gav henne smeknamnet Madam förstår alla som sett oss.Eller bitit ordentligt eller klämt upp dig mot väggen eller slagit dig gul och blå. Påminner mig om en bekant i min barndom som hade sin ridhäst att titta ut ur boxen med strukna öron och hela garnityren till beskådan.
Ja jag fick den faktiskt gratis och gratis hemkörd. Den ser värre ut än den är för bakom skivorna är den plastad, det är ju en fryscontainer så den är lättsanerad då det egentligen bara är en superisolerad plastlåda på ram. Jag gissar att den stått i "framåtlut" och så har knarkarna brutit upp den och låtit dörrarna stå öppna. Förresten, jag VET att knarkarna brutit upp den och haft som kvart tills den började mögla.Men fy fanHoppas du fick den gratis.
Och jag som tyckte min byggbod var i dåligt skick ,den var i jämnförelse i nyskick.
Haha, nej såklart, till moderator så denne kan rätta till din imageOm hur jag bor nu? Du skulle inte tro det om du såg det, taket läcker som ett såll och är ruttet, halva kåken är obeboerlig, innertaket i hall och sovrum har ramlat ner delvis, rörspisen jag eldar i håller på att falla ihop, golven saknar trossbotten och är askalla, ena ytterväggen är möglig rätt igenom och halvrutten och elsystemet är ett skämt,,,,,,,,,,ska jag fortsätta?![]()
Hur många kvm?Okej, jag kan ju visa hur containern såg ut när jag fick hem den i Onsdags.
Innanför containerdörrarna
Lite "lätt" påväxtning på väggar, golv och tak.
Sängarna ser bara fina ut, tar man i dom så faller dom ihop.
Fönstret samt dörren är det enda som sparas, resten hamnar i pannan eller på tippen.
Hela fronten, ena sängen samt ena innerväggen som är klädd med "bäverspya" (OSB-skiva) ligger i vedboden sönderhackade till lagoma bitar nu ikväll så det går framåt med saneringen. "Lättrivet" är bara förnamnet. Allt lösgods är kört på tipp, metall ligger i skrotcontainern och 3 garderober i molekylers sönderfall eldades i pannan igår. Det gäller att ta vara på dom dagar jag fungerar någotsånär.
Okej, skyll dig själv.Tyvärr raderade Youtube musiken som var "Cotton eyed Joe" med Rednecks.
Jag fick en hel del skit för filmen här på buke när det begav sig och jag var ju sååå elak, sanningen var att hon retat mig lite lagom för att få mig att börja retas tillbaks och såhär höll vi på nån gång varenda dag, busade vi inte blev hon ledsen. Hade hon velat hade hon bara behövt gå ut genom nån av dörrarna som stod öppna.
Grannarna påstod att vi var som ett gammalt gift par,,,,,,,,förstår inte alls vad dom menade med det.