Inte skall MacGyver behöva bo i en container?

vallhund

Trådstartare
När vi är så många kvinnfolk som behöver hantverkare lite till mans (kvinns). Någon härinne är säkert bra på logistik o kan fixa schema o resvägar.
Jag kan sova i soffan om han är rädd om sin svendom.

Va? Vad händer? Container?
Japp, kåken håller sakta på att falla ihop så jag kommer att bo i en fryscontainer som ju är superisolerad. För tillfället tömmer jag den på mögligt virke för inredningen (den har varit bostadsbarack på byggen) är "något" möglig så jag jobbar i "rymddräkt" annars riskerar jag att dö i akut alveolit m.fl. följdsjukdomar och sen ska den saneras med Virkon innan nya inredningen ska byggas upp. :cool:

När vi är så många kvinnfolk som behöver hantverkare lite till mans (kvinns). Någon härinne är säkert bra på logistik o kan fixa schema o resvägar.
Jag kan sova i soffan om han är rädd om sin svendom.
Äsch jag har delat säng med både männs och kvinns, hundar hästar och kossor så vad skulle väl kunna hända? :p

Hur länge är det tänkt att container boendet ska pågå? Är det en permanent lösning?

Min far har en gammal byggbarack på gården, men den ser numera ut som ett litet hus både invändigt och utvändigt :D

Hur länge är det tänkt att container boendet ska pågå? Är det en permanent lösning?

Min far har en gammal byggbarack på gården, men den ser numera ut som ett litet hus både invändigt och utvändigt :D
Planen är att riva gamla kåken men spara källaren och öka ut den samt isolera den ordentligt och bygga ett sk. "Eath shelter house" där bara vardagsrum och kök har fönster, resten ligger helt under jord. I sommar bygger jag om logen till verkstad som finansierar det andra bygget, jag tänkte inte låna många korvören till nåt av byggena utan använder till största delen återvunnet eller tillvarataget material, bara betong, armering och leca köps nytt.

Ska du skämma bort henne får du jobba hårt, är rätt bra på det med ;) Äsch då, hon är nog tålig och ska överleva :)
Ja överlever gör hon säkert, frågan är bara vad som händer när jag lurat i henne att jaga matte med strukna öron och klapprande tänder. :angel: :p

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 569
Senast: Queen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 472
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V