Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du missförstår mig. Jag svarade endast på att uttagen FP inte alls behöver säga hur mycket en förälder varit hemma med barnet.
Det tror jag inte. I sådana fall vill jag se någon form av statistik över det faktiskt.
För oss kan det nog stämma.
Hjälp, det skulle jag aldrig klara av heller. Tycker faktist att det är lite taskigt mot barnet att inte få komma hem och ta det lungt och börja känna sina föräldrar. Utan skall släppas med som en handväska på jobbet direkt
Fattar inte det där. Man vill väl vara hemma med sitt barn första tiden?
Tänker hon inte alls på infektionsrisken?
Jobbar på en skola dessutom där var och varannan unge hostar och har sig
Man vill väl vara hemma med sitt barn första tiden? Du menar väl att DU ville vara hemma med ditt barn första tiden? Folk är olika, låt var och en göra som de vill.
Jag blir så trött på folk som tycker att alla som inte gör som de skulle ha gjort har fel. Ungefär som tråden om politikern som bara ska ha kort mammaledighet och massor av kvinnor i det jämställda (?) Sverige förfasar sig. Suck.
Jag tycker inte att det är konstigare att en mamma vill gå tillbaka till jobbet direkt än att en pappa gladeligen gör detsamma.