tigerflicka
Trådstartare
så, nya dejtingtråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första dejten avklarad med en (för mig) äldre MILF med en intelligens och ett driv som var uppfriskande för mig!
Hur definierar du MILF?
Fast jag kan tycka att begreppet MILF är märkligt... Som att man måste påpeka att en medelålders kvinna kan vara snygg...förutsätts att en medelålders man kan vara snygg?En försiktig definition är en medelålders kvinna med både kvinnlighet och sex appeal intakt. Sen gjorde ju Lili & Sussie ett kul nummer i Melo som började med "Medelålders Intelligent..." och det stämmer ju också i detta fall.
Edit: jag vet att MILF från början står för nåt annat...
En försiktig definition är en medelålders kvinna med både kvinnlighet och sex appeal intakt. Sen gjorde ju Lili & Sussie ett kul nummer i Melo som började med "Medelålders Intelligent..." och det stämmer ju också i detta fall.
Edit: jag vet att MILF från början står för nåt annat...
Av ren nyfikenhet måste jag få fråga hur mkt äldre?Första dejten avklarad med en (för mig) äldre MILF med en intelligens och ett driv som var uppfriskande för mig!
Av ren nyfikenhet måste jag få fråga hur mkt äldre?
Fast jag kan tycka att begreppet MILF är märkligt... Som att man måste påpeka att en medelålders kvinna kan vara snygg...förutsätts att en medelålders man kan vara snygg?
Ursäkta OT
Ok var du en FILF då?Åtta år äldre tror jag, och då har jag haft en sju år yngre partner i ett 15-årigt förhållande innan så för mig är det "tvärs om"!
Ok var du en FILF då?
Ursäkta.. Men jag bara roar mig åt fåniga uttryck.
Vad är tvärs om?
Ja Milf betyder ju Mother I like to f..."FILF" är jag hittills obekant med så det kan jag inte bemöta?
Men " tvärs om" för mig innebar att då jag tidigare haft yngre partner(s) så var det uppfriskande att för omväxlingens skull få träffa någon äldre.
Byggjobbare! Dom kan man lita på!Ingen dejting och inga andra intressanta.
Men lite egoboost... Byggbossen som har folk inkvarterade här flörtade märkbart med mig. Minns inte när sånt hände senast?
Jo.Jag funderade också på FILF. Finns det?
Borde ju i så fall vara applicerbart på många förhållanden där, som i enlighet med exemplet, mannen är minst 8 år äldre än kvinnan.
Hörde f ö en kille kalla sig själv för lammkött eftersom han var gigantiska fyra år yngre än sin fru (som var nästan 40). Säkert skämtsamt menat, men alltså, att det går att göra ett skämt om en åldersskillnad på 4 år? Är inte det en väldigt vanlig åldersskillnad?