Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med kukbilder som en del av er får ...

"En annan person hävdar i polisförhör att han tagit bilder på sin penis för att visa några utslag för sin sambo. När mobilen hängde sig råkade han oavsiktligt skicka bilderna till två flickor, 12 och 14 år gamla."

Vilka ***** svin det finns.

Kriminologen Nina Rung tycker att man bör polisanmäla. Kan vara värt en tanke.

http://200sekunder.story.aftonbladet.se/chapter/har-ar-mannen-som-skickar-dick-pics/

"En annan person hävdar i polisförhör att han tagit bilder på sin penis för att visa några utslag för sin sambo. När mobilen hängde sig råkade han oavsiktligt skicka bilderna till två flickor, 12 och 14 år gamla."

Jag såg precis det jag med!! Jag fattar verkligen inte. Vilken jävla idiot. Och att han inte dog av skam av den där lögnen, bland det sämsta jag hört.

Vilken nivå läser du till astrobiolog?
Bara kandidat, men ska på ett symposium i Utrecht i sommar och hoppas knyta lite kontakter :)
Jag måste jobba samtidigt och det är inte möjligt för en magister att jobba, vara mamma, ha häst och man, för mig :p

Kriminologen Nina Rung tycker att man bör polisanmäla. Kan vara värt en tanke.

http://200sekunder.story.aftonbladet.se/chapter/har-ar-mannen-som-skickar-dick-pics/
J*vla Pedofil äckel :mad:

Jag förstår verkligen feminister som säger dom hatar män. Såna män hatar jag med :rage:

Har du träffat feminister som säger att de hatar män? Det har inte jag, trots att jag är feminist själv.
(edit: lästa det som många)Nej, kanske några stycken. Inte heller sagt att alla feministar hatar män, men jag förstår dom som säger det, för ibland får jag den känslan själv, att jag verkligen känner ett HAT mot dessa män som gör alla dessa äckliga saker. Kanske inte så jävla nyanserad, men det är verkligen så jag känner.

(edit: lästa det som många)Nej, kanske några stycken. Inte heller sagt att alla feministar hatar män, men jag förstår dom som säger det, för ibland får jag den känslan själv, att jag verkligen känner ett HAT mot dessa män som gör alla dessa äckliga saker. Kanske inte så jävla nyanserad, men det är verkligen så jag känner.
Då har vi helt klart träffat på olika feminister.

Alla människor är jo olika ;) Går jo inte riktigt att säga "dom är så eller så", alla är jo individ, oavsett vilken överbevisning man har :) iaf enough OT från min sida.
Ja fast först pratar du om feminister som hatar män, när jag frågar om det har du "kanske träffat några". Det låter minst sagt vagt, och det som gör att jag ifrågasätter är att jag inte gillar myten om att feminister hatar män.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Svar
1 045
· Visningar
107 897
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser