När mitt ex och jag var där så var han kartläsare och jag körde. Vi skulle rakt söderut. Han var på väg att guida oss rakt norrutFast Linköping är ju en lite knepig stad med bil.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När mitt ex och jag var där så var han kartläsare och jag körde. Vi skulle rakt söderut. Han var på väg att guida oss rakt norrutFast Linköping är ju en lite knepig stad med bil.![]()
Fast Linköping är ju en lite knepig stad med bil.![]()
Åh mina särskrivningar, den sista bastionen i dyslexinJag tycker intelligens är attraktivt, så det tycker jag verkligen du ska ha med i din presentation. Försök att redigera dina särskrivningar
Håller själv på att vidareutbilda mig från biolog till astrobiolog![]()
Vilken nivå läser du till astrobiolog?Jag tycker intelligens är attraktivt, så det tycker jag verkligen du ska ha med i din presentation. Försök att redigera dina särskrivningar
Håller själv på att vidareutbilda mig från biolog till astrobiolog![]()
Det här med kukbilder som en del av er får ...
"En annan person hävdar i polisförhör att han tagit bilder på sin penis för att visa några utslag för sin sambo. När mobilen hängde sig råkade han oavsiktligt skicka bilderna till två flickor, 12 och 14 år gamla."
Vilka ***** svin det finns.
Ja. Kan man inte komma på en bättre lögn än den där så bör man omsorgsfullt hålla käften.Jag såg precis det jag med!! Jag fattar verkligen inte. Vilken jävla idiot. Och att han inte dog av skam av den där lögnen, bland det sämsta jag hört.
Bara kandidat, men ska på ett symposium i Utrecht i sommar och hoppas knyta lite kontakterVilken nivå läser du till astrobiolog?
Jag kan sätta in dig i WSH nätverket om du vill.Bara kandidat, men ska på ett symposium i Utrecht i sommar och hoppas knyta lite kontakter
Jag måste jobba samtidigt och det är inte möjligt för en magister att jobba, vara mamma, ha häst och man, för mig![]()
PmJag kan sätta in dig i WSH nätverket om du vill.
J*vla Pedofil äckelDet här med kukbilder som en del av er får ...
"En annan person hävdar i polisförhör att han tagit bilder på sin penis för att visa några utslag för sin sambo. När mobilen hängde sig råkade han oavsiktligt skicka bilderna till två flickor, 12 och 14 år gamla."
Vilka ***** svin det finns.
Kriminologen Nina Rung tycker att man bör polisanmäla. Kan vara värt en tanke.
http://200sekunder.story.aftonbladet.se/chapter/har-ar-mannen-som-skickar-dick-pics/
Tror mest att jag inte är värd att anstränga sig förJag har faktiskt bara erfarenhet av Stockholmare som glatt kan tänka sig att åka till Uppsala, eller hela vägen till mig, eller Gävle eller...
Måste endera vara min oemotståndliga charm eller så är de desperata ;P
Har du träffat feminister som säger att de hatar män? Det har inte jag, trots att jag är feminist själv.J*vla Pedofil äckel
Jag förstår verkligen feminister som säger dom hatar män. Såna män hatar jag med![]()
Vänster swipe om någon har Justin Bieber som anthem.
(edit: lästa det som många)Nej, kanske några stycken. Inte heller sagt att alla feministar hatar män, men jag förstår dom som säger det, för ibland får jag den känslan själv, att jag verkligen känner ett HAT mot dessa män som gör alla dessa äckliga saker. Kanske inte så jävla nyanserad, men det är verkligen så jag känner.Har du träffat feminister som säger att de hatar män? Det har inte jag, trots att jag är feminist själv.
Då har vi helt klart träffat på olika feminister.(edit: lästa det som många)Nej, kanske några stycken. Inte heller sagt att alla feministar hatar män, men jag förstår dom som säger det, för ibland får jag den känslan själv, att jag verkligen känner ett HAT mot dessa män som gör alla dessa äckliga saker. Kanske inte så jävla nyanserad, men det är verkligen så jag känner.
Alla människor är jo olikaDå har vi helt klart träffat på olika feminister.
Ja fast först pratar du om feminister som hatar män, när jag frågar om det har du "kanske träffat några". Det låter minst sagt vagt, och det som gör att jag ifrågasätter är att jag inte gillar myten om att feminister hatar män.Alla människor är jo olikaGår jo inte riktigt att säga "dom är så eller så", alla är jo individ, oavsett vilken överbevisning man har
iaf enough OT från min sida.