Hatar män feminister så tänker jag på Sara Larsson. Även om hon troligen inte är den typen du tänker påHar du träffat feminister som säger att de hatar män? Det har inte jag, trots att jag är feminist själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar män feminister så tänker jag på Sara Larsson. Även om hon troligen inte är den typen du tänker påHar du träffat feminister som säger att de hatar män? Det har inte jag, trots att jag är feminist själv.
Zara Larsson har väl rett ut det där rätt ordentligt?Hatar män feminister så tänker jag på Sara Larsson. Även om hon troligen inte är den typen du tänker på![]()
Hatar män feminister så tänker jag på Sara Larsson. Även om hon troligen inte är den typen du tänker på![]()
Zara Larsson har väl rett ut det där rätt ordentligt?
http://www.zaralarsson.se/2015/06/30/tydlig-punktform-ska-jag-har-forklara/
Zara Larsson har väl rett ut det där rätt ordentligt?
Och hon har ju dessutom varit tydlig med att hon inte hatar män generellt.
precis såDet jag menar är att hata män behöver inte innebära att man verkligen gör det på riktigt utan tänker som Sara gör i texten ni länkade till.
Jag är trött och skriver ifrån mobilen så just nu kan jag inte utrycka mig som jag vill![]()
Hatar män feminister så tänker jag på Sara Larsson. Även om hon troligen inte är den typen du tänker på![]()
Fast jag läser ordagrant hatar män feminister och svarar istället, inte alla män hatar feminister, bara idioter hatar feminister.Zara Larsson har väl rett ut det där rätt ordentligt?
Jag tror det skulle vara hatar män-feminister, alltså feminister som hatar män.Fast jag läser ordagrant hatar män feminister och svarar istället, inte alla män hatar feminister, bara idioter hatar feminister.![]()
Men, undrar om du fått den av min bekanta... Han la upp den på FB häromdagen.Dagens bästa efter jag återaktiverat hp:
Hej!
fem anledningar för att dejta mig :
1.
2.
3.
4.
5. Snälla ?![]()
Men, undrar om du fått den av min bekanta... Han la upp den på FB häromdagen.
Ja
Jautroligt hur saker kan ändra sig på bara några veckor. Jag tycker verkligen han utvecklade sig åt ett helt annat håll än jag hade förväntat....
Jag blir lite avis på din Ryss, det du skrev med han smsade på en gång! Det är JU det jag vill haEn go kille!
Förresten, den hästen jag sett på dina bilder, irländaren, jag tror jag så honom på annons på häst-nät för några månader sedan. Är det nyss du köpte honom? Isåfall har du båda hästen och en sån kille jag vill haAVIS!
Alltså om han är rätt, så går det väl lösaSånt är så himla tråkigt
Ja, han är jättegullig. Men så bor han ju tyvärr så långt bort så det är inte så mycket att vara avundsjuk på i övrigt.
Det är säkert samma häst. Köpte honom i november.
Så himla trevlig liten ponnyhäst.
Tränaren sa igår att han är som Allan, ganska ful men har ett jäkla register och ett fantastiskt språng![]()
Alltså om han är rätt, så går det väl lösa![]()
ååårh, han va inte ute på annons länge, men jag blev rätt kär i honom bara från filmen och kortDock som mitt liv ser ut just nu, så va det jävligt bra jag inte köpte häst då (besiktade 3 stycken som blev kasserade), men som nyligen singel utan egen bostad.... Känns det bra att inte ha häst, även om jag saknar det som fan
(men så jäkla dyrt i Stockholm)
Förstår det, är sunt tänkVi får se hur det blir. Han bor i Stockholm och jag skulle aldrig vilja bo där. Just för att det är så galet dyrt. Kostar mer att ha en häst där än två här om jag ska ha samma service och faciliteter. Samt alla avstånd, trafik och alla människor överallt.
Tror inte han är så sugen på att flytta till sin hemstad heller så det är väl lite dött lopp där. Men jag funderar inte så mycket över det utan tar det som det kommer.
Jag blev också lite kär när jag såg honom på annonsen och ännu mer när jag träffade honom. Väldigt grön och oriden på marken men han har en härlig inställning och är så himla rar till sättet.