Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, om han är vettig och torr bakom öronen kan du skicka ner honom till mig. ;)

Tror inte andreborraren är ledig, det var tre kompisar till honom :D Varierande ålder om jag får gissa, från ca 26 år till min ålder. Ingen av dem är nykterister, dock bara en öldrickare :p Minst en med tatueringar, den yngsta. De kör alla skoter :rofl:

Tror inte andreborraren är ledig, det var tre kompisar till honom :D Varierande ålder om jag får gissa, från ca 26 år till min ålder. Ingen av dem är nykterister, dock bara en öldrickare :p Minst en med tatueringar, den yngsta. De kör alla skoter :rofl:
Skoter är aldrig fel, bara jag får köra jag med. :p Är han duktig på köra är det även kul att åka. ;)

Jag såg en snygg man på gymmet idag, sådär så att jag nästan ville säga hej på något vis. Funderar på att göra det om vi råkar vara där samtidigt igen någon gång, men jag hatar gymraggande och vill inte vara sådan själv... :rofl:

Bara gör't!
Tänk så här, om en i dina ögon trevlig och attraktiv man skulle komma fram på gymmet och prata eller fråga om ni ska ses, skulle du säga nej då enbart för att du hatar principen gymraggande? Är du en så principfast person att du skulle sumpa en chans till något mer?

Bara gör't!
Tänk så här, om en i dina ögon trevlig och attraktiv man skulle komma fram på gymmet och prata eller fråga om ni ska ses, skulle du säga nej då enbart för att du hatar principen gymraggande? Är du en så principfast person att du skulle sumpa en chans till något mer?
Du har rätt. Det beror nog (som alltid) mest på hur personen tar kontakt osv. Förut slutade jag träna på gym för att det var så många respektlösa as som aldrig lät en träna ifred och allt blev bara otrevligt. Nu har jag börjat igen eftersom de har en tjejavdelning på gymmet här, dock inte med allt för mycket utrustning vilket var anledningen till att jag gick ut till vanliga avdelningen igår. Jag har även sett många tjejer som i princip inte gör annat än sitter på en bänk, dricker vatten och spanar efter killar. Det är allt sådant som får mig att vara anti-raggning på gym. Men ja, det går ju att sköta det snyggare än de personerna och jag är ju faktiskt på gymmet för att träna.

Jag skulle på dejt med en kille nu i veckan från hp. Han har inte haft så många bilder så jag var lite skeptisk, men tänkte ändå ses då han verkar trevlig och vettig. Idag ser jag att han bytt profilbild och jag känner bara NEJ!

Det känns taskigt, men om han ser ut så i verkligheten är chansen att jag ska bli attraherad minimal. Då måste han ha enorm charm och personlighet som kan kompensera.

Hur tänker ni andra? Hur ytliga är ni när det gäller nätdejting?

Likeade en kille från mitt jobb idag på Tinder för att se om han hade gjort samma. Det dröjde ett tag och sen ser jag att vi matchar och att han tar bort matchningen typ sekunden det blir en match. Det kommer aldrig bli något mellan oss men jag ville bara se vart landet låg och jag tänker att han tänkte samma. Alternativt att han inte kände igen mig på bilderna... :angel: Blir intressant på jobbet i morgon. :laugh:

Jag skulle på dejt med en kille nu i veckan från hp. Han har inte haft så många bilder så jag var lite skeptisk, men tänkte ändå ses då han verkar trevlig och vettig. Idag ser jag att han bytt profilbild och jag känner bara NEJ!

Det känns taskigt, men om han ser ut så i verkligheten är chansen att jag ska bli attraherad minimal. Då måste han ha enorm charm och personlighet som kan kompensera.

Hur tänker ni andra? Hur ytliga är ni när det gäller nätdejting?
Jag är ytlig. Det är en annan sak om man lär känna varandra genom intressen eller vänner så man naturligt träffas och personen kan växa i ens ögon. Träffas man via nätdejting är ju syftet mer uttalat för att se om man passar för att dejta och känner man nej då så direkt känns det inte som någon vidare idé faktiskt.

Likeade en kille från mitt jobb idag på Tinder för att se om han hade gjort samma. Det dröjde ett tag och sen ser jag att vi matchar och att han tar bort matchningen typ sekunden det blir en match. Det kommer aldrig bli något mellan oss men jag ville bara se vart landet låg och jag tänker att han tänkte samma. Alternativt att han inte kände igen mig på bilderna... :angel: Blir intressant på jobbet i morgon. :laugh:

Y T L I G ! Står för de... Snackar med rätt mkt killar... Får deras kik. Ber om nyare bilder... Är de inte ok enligt mej säger jag bara "tack för bild men du är inte min typ"
Nu är jag ju inte på pannkakan utan Tinder och BC så det blir oftast inte ens tjafs... Killarna tar de..

Har även träffat killar som inte alls sett ut som sina bilder (därav är jag numer ännu kinkigare på BRA bilder) Ingen har knusslat där heller...

Så säg som det är "hej jag såg att du bytt profilbild, hur ny är den ?" och utgå från det...
Be om nytagen bild... Är du inte "nöjd med den heller så ska du självklart inte på träff med någon du vet inte kommer leda till något...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
253
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka