Sedan i tisdags har vi snackat i telefon varje dag, och idag t.o.m tidigt i morse.Sådärja - det blev inget på måndag, men väl på tisdag. Det var jättetrevligt och vi satt och babblade i 5 timmar utan problem. Sen var det i princip natt och han åkte hem. En kram då han kom och en kram då han åkte, vilket känns sådär lagom.
Kontakten fortsätter och vi vill båda träffas igen.
Han träffade givetvis katten också - inte så han petade på den, men den var i samma rum den dryga timme vi satt inomhus, och allt gick bra med allergin.
Igår föreslog jag lite aktiviteter till helgen, men han är (som jag gissade) upptagen på annan ort och kommer att vara borta från idag fredag till söndag kväll. Han bjöd mig dock till sig på kaffe efter mina kvällsaktiviteter igår. Jag åkte dit, och vi snackade och hade trevligt i knappt två timmar. Inget hångel, inga närmanden (förutom en hejdå-kram), men jag gillar det! Jag gillar grejen med att umgås och lära känna varandra och inte bara hoppa i säng direkt (vilket har varit starten på mina senaste 3 förhållanden). Jag gillar att vi båda verkar vilja känna av situationen och ta det lugnt och varsamt! Ömsesidigt intresse av nåt slag finns i alla fall, och det känns kul, spännande och upplyftande