Alltså jag kallade en av mina hästar för min bebis. Lovar att jag inte såg henne som substitut för mänsklig bebisHon sa då att det va hennes lilla bäbis. Sen sover man väl inte med sina familjemedlemmar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag kallade en av mina hästar för min bebis. Lovar att jag inte såg henne som substitut för mänsklig bebisHon sa då att det va hennes lilla bäbis. Sen sover man väl inte med sina familjemedlemmar ?
Jo, jag vet att partner kan ingå i familj och även barn. Små barn kan ju vilja sova i sängen tillsammans med sina föräldrar upp till en viss ålder såklart. Men ja jag ser inte en hund som ett barn.Eh, jo? Jag har partner och bebis i sängen. Ibland även hund och det äldre barnet.
Jo, jag vet att partner kan ingå i familj och även barn. Små barn kan ju vilja sova i sängen tillsammans med sina föräldrar upp till en viss ålder såklart. Men ja jag ser inte en hund som ett barn.
Okej, jag värderar min sömn ganska högt iaf. Men ni kanske har en gigantisk säng så att det går ändå ?Alltså jag kallade en av mina hästar för min bebis. Lovar att jag inte såg henne som substitut för mänsklig bebis.
Jag har också tolkat det så, men det är ofta utskrivet rakt ut också. Och vad för skyldigheter? Man har väl definitivt "skyldigheter" att uppföra sig schyst och så, men knappast att gifta sig och skaffa ungar bara för att man ligger.Tolkar jag som enbart ses och ligga. Inga skyldigheter åt något håll.
Hade inte hästen i sängenOkej, jag värderar min sömn ganska högt iaf. Men ni kanske har en gigantisk säng så att det går ändå ?
Tja, jag kan inte sova särskilt bra utan min hund på fötterna så det är ju olika. Min hund sover dessutom på min sida av sängen och stör sällan min sambo (som inte tycker att det är fantastiskt att ha en hund i sängen men som är okej med det ändå eftersom det är viktigt för mig så vi har hittat en lösning som fungerar för oss).Okej, jag värderar min sömn ganska högt iaf. Men ni kanske har en gigantisk säng så att det går ändå ?
Hade inte hästen i sängenHundar får plats utan problem.
Djur brukar ha lätt för att lära sig vilken sida de får sova på, så jag skulle inte vara orolig. Om du dessutom inte vill ligga nära din partner så behövs rimligen en rätt stor säng = massor av plats för hundar/katter.Jag behöver space när jag sover iaf. Vill ligga en bit ifrån min partner också när jag ska sova. Men ja kan hunden ligga brevid partnern istället för mig skulle det nog inte va ett problem :P
Om du dessutom inte vill ligga nära din partner så behövs rimligen en rätt stor säng = massor av plats för hundar/katter.
Men det är väl bara att samtala med din partner? Sedan får ni komma fram till om hunden ska vara i sängen eller nedanför.Haha, det var de jag tänkte. De flesta har ju jättestora hundar. Skulle bli för trångt även i en 180 cm säng![]()
Haha, det var de jag tänkte. De flesta har ju jättestora hundar. Skulle bli för trångt även i en 180 cm säng![]()
Men de flesta har väl inte flera jättestora hundar i sängen?Haha, det var de jag tänkte. De flesta har ju jättestora hundar. Skulle bli för trångt även i en 180 cm säng![]()
Men det är väl bara att samtala med din partner? Sedan får ni komma fram till om hunden ska vara i sängen eller nedanför.
Men bli inte tillsammans med en tjej som vill ha hunden i sängen? Det låter ju som det är ett val du mest ser ner på, så då är det väl enklare att inte dejta tjejer som gör det valet?Yes, har ju hörtalas om par där man sover i separata rum pga snarkningar. Så visst går alla problem att lösa om viljan finns. Det tyckte jag dock lät väldigt trist ärligt talat![]()
Jag såg inte ned på mitt ex som gjorde de valet. Men de var ju en minihund. Men iaf får väl ta den diskussionen med ev partner om det skulle uppståMen bli inte tillsammans med en tjej som vill ha hunden i sängen? Det låter ju som det är ett val du mest ser ner på, så då är det väl enklare att inte dejta tjejer som gör det valet?
Jo, jag vet att partner kan ingå i familj och även barn. Små barn kan ju vilja sova i sängen tillsammans med sina föräldrar upp till en viss ålder såklart. Men ja jag ser inte en hund som ett barn.
Jag har också tolkat det så, men det är ofta utskrivet rakt ut också. Och vad för skyldigheter? Man har väl definitivt "skyldigheter" att uppföra sig schyst och så, men knappast att gifta sig och skaffa ungar bara för att man ligger.
Jag ska på dejt ikväll. Jag skrev förut om att det finns en annan person som jag har intresse för men som inte vill ha någon relation. Han flyttade fram helgen när vi ska ses.
Men även om jag gillar honom kan jag inte hänga upp något på en person som inte vill ha en relation. Så nyligen var det några personer som skrev till mig genom en facebookgrupp. Och två verkar trevliga så de två tänkte jag träffa.![]()