Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har, tro det eller ej, haft en icke-dejt ikväll. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, behöver nog lite tid att smälta. Fick nästan bända loss honom i stil med nu ska jag göra det här och du kan åka hem.

@Viva vad är en icke-dejt? :o

Fick 2 sms i morse av idiothelvetet. Men sen dess har han faktiskt varit TYST...! :eek:
Lite som att "polletten har trillat ner, men ingen är hemma"... :crazy:
Jag hoppas för allt i hela vida världen att det inte är för att han kommer försöka något annat!

OM han fortsätter så här kommer jag försöka ta hjälp av en vän. Hittills har jag avböjt att ens nämna vad han håller på med...fast hon vet att han är ett jävla arsel och allt annat vi sagt och gjort ( :o ) vet hon om. Det behövde jag ventilera lite... :angel:

Återgår till att vara mansbitter och är glad att det finns någon jag kan vara det ihop med...

Bara mitt försökt att avdramatisera det hela. Dejt för mig låter så läskigt som i att nu träffas vi här för att se om vi ska leva livet tillsammans eller inte (fast så behöver det såklart inte vara). :)
Aha jag förstår :)
Jag tänkte mig en såndär awkward "dejt"som inte kunde ses som en dejt liksom... när det enda man gör är att säga "eeh...joo...vädret är fint/bra/dåligt/kallt...och...alltså...eh...ja gräset är ju fint, och så där...såg en film förra veckan om amputerade spindlar...spelar du blockflöjt?" :D
(ok, nu vet jag vad jag ska säga på nästa dejt...om det nu blir någon. Vilket knappast är troligt. Men ändå!)

Jag var mansbitter redan innan. Det där var liksom sista chansen...men skönt att veta att det inte nödvändigtvis är MIG det är fel på :D
Problemet blir om du hamnar i den där desperationen för sällskap för då blir det annorlunda filter på det som kommer upp. Jag känner att det blir stor risk att du studsar mellan bitterhet och längtan/desperation istället för ett lagom mellanläge. Men det är bara mina tanker och du ska självklart göra så som känns bäst för dig.

Jag och min dejt sågs både torsdag, lördag och tisdag som gått. Torsdag och lördag var vi hemma hos mig, käkade och hängde i allmänhet. I tisdags var vi på utflykt till Gunnebo Slott, fikade och promenerade, jättemysigt! Det går fortfarande långsamt men det kanske bara är bra, om inte annat tränar det mitt tålamod ;)

Gulligt: han hade köpt en liten födelsedagspresent till mig som jag fick i tisdags, en liten porslinssäl (jag älskar sälar!) och choklad. Visar på lyhördhet i alla fall :D

Jag och min dejt sågs både torsdag, lördag och tisdag som gått. Torsdag och lördag var vi hemma hos mig, käkade och hängde i allmänhet. I tisdags var vi på utflykt till Gunnebo Slott, fikade och promenerade, jättemysigt! Det går fortfarande långsamt men det kanske bara är bra, om inte annat tränar det mitt tålamod ;)

Gulligt: han hade köpt en liten födelsedagspresent till mig som jag fick i tisdags, en liten porslinssäl (jag älskar sälar!) och choklad. Visar på lyhördhet i alla fall :D
Grattis på födelsedagen!

Ser ut som att jag har en date på måndag :)
Träffade samma man 2 ggr under juli då jag var "ut i svängen". Inget hångel eller nåt, men andra gången bytte vi nummer och pratade om att jag skulle bjuda på fika nån dag.
Nu har han varit väldigt upptagen, så nån fika har det inte blivit ännu, men vi ar haft kontakt i det närmaste varje dag. De dagar vi inte har haft kontakt har varit för att sms:en inte har gått fram (konstaterat av operatör t.o.m), men det tog ett tag innan vi fattade det.
Så - nu planerar vi sushimiddag med blåbärspaj till efterrätt på måndag hos mig. Hoppas det blir så! :)

Det största minuset hittills är att han är allergisk mot katt. Jag har katt...:meh: ...men jag försöker tänka "vill man så går det" :)
Sådärja - det blev inget på måndag, men väl på tisdag. Det var jättetrevligt och vi satt och babblade i 5 timmar utan problem. Sen var det i princip natt och han åkte hem. En kram då han kom och en kram då han åkte, vilket känns sådär lagom.
Kontakten fortsätter och vi vill båda träffas igen.

Han träffade givetvis katten också - inte så han petade på den, men den var i samma rum den dryga timme vi satt inomhus, och allt gick bra med allergin.

ina_dance5.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 239
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka