Freudiansk felskrivning
Jo, en har ju sina behov även i stilla tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Freudiansk felskrivning
Bara mitt försökt att avdramatisera det hela. Dejt för mig låter så läskigt som i att nu träffas vi här för att se om vi ska leva livet tillsammans eller inte (fast så behöver det såklart inte vara).@Viva vad är en icke-dejt?
Aha jag förstårBara mitt försökt att avdramatisera det hela. Dejt för mig låter så läskigt som i att nu träffas vi här för att se om vi ska leva livet tillsammans eller inte (fast så behöver det såklart inte vara).
När man väl dejtar och direkt råkar på en som beter sig som en idiot är det väl inte så konstigt att snabbt bli bitter?Varför ska du vara mansbitter? Du gick från för ful för tinder till dejt+ligga till mansbitter. Det går fort?
Inte särskilt konstruktivt bara. Bättre att hålla sig lite mer i mitten med realism än ute i extremerna.När man väl dejtar och direkt råkar på en som beter sig som en idiot är det väl inte så konstigt att snabbt bli bitter?
Eller så får folk dejta som de vill och känna som de vill.Inte särskilt konstruktivt bara. Bättre att hålla sig lite mer i mitten med realism än ute i extremerna.
Jag var mansbitter redan innan. Det där var liksom sista chansen...men skönt att veta att det inte nödvändigtvis är MIG det är fel påVarför ska du vara mansbitter? Du gick från för ful för tinder till dejt+ligga till mansbitter. Det går fort?
Problemet blir om du hamnar i den där desperationen för sällskap för då blir det annorlunda filter på det som kommer upp. Jag känner att det blir stor risk att du studsar mellan bitterhet och längtan/desperation istället för ett lagom mellanläge. Men det är bara mina tanker och du ska självklart göra så som känns bäst för dig.Jag var mansbitter redan innan. Det där var liksom sista chansen...men skönt att veta att det inte nödvändigtvis är MIG det är fel på
Det är väl bara hänga kvar på tinder och prata med lite folk för skojs skull och om nåt guldkorn dyker upp så kan du ta det lugnt och stilla på dina villkor.Det har du helt rätt i...
Men det är ju sånt man märker, sen
Grattis på födelsedagen!Jag och min dejt sågs både torsdag, lördag och tisdag som gått. Torsdag och lördag var vi hemma hos mig, käkade och hängde i allmänhet. I tisdags var vi på utflykt till Gunnebo Slott, fikade och promenerade, jättemysigt! Det går fortfarande långsamt men det kanske bara är bra, om inte annat tränar det mitt tålamod
Gulligt: han hade köpt en liten födelsedagspresent till mig som jag fick i tisdags, en liten porslinssäl (jag älskar sälar!) och choklad. Visar på lyhördhet i alla fall
Grattis på födelsedagen!
Inte särskilt konstruktivt bara. Bättre att hålla sig lite mer i mitten med realism än ute i extremerna.
Sådärja - det blev inget på måndag, men väl på tisdag. Det var jättetrevligt och vi satt och babblade i 5 timmar utan problem. Sen var det i princip natt och han åkte hem. En kram då han kom och en kram då han åkte, vilket känns sådär lagom.Ser ut som att jag har en date på måndag
Träffade samma man 2 ggr under juli då jag var "ut i svängen". Inget hångel eller nåt, men andra gången bytte vi nummer och pratade om att jag skulle bjuda på fika nån dag.
Nu har han varit väldigt upptagen, så nån fika har det inte blivit ännu, men vi ar haft kontakt i det närmaste varje dag. De dagar vi inte har haft kontakt har varit för att sms:en inte har gått fram (konstaterat av operatör t.o.m), men det tog ett tag innan vi fattade det.
Så - nu planerar vi sushimiddag med blåbärspaj till efterrätt på måndag hos mig. Hoppas det blir så!
Det största minuset hittills är att han är allergisk mot katt. Jag har katt... ...men jag försöker tänka "vill man så går det"