Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min gamla KK dammade av kontakten förra veckan (vilket iof i dagsläget känns ganska lägligt). Han skrev "Det är synd att vi inte bor på spontan-ligg avstånd!". Vi bor i innerstan båda två :meh: Vad är det för karl som inte orkar åka tub med ett byte för att få ta del av detta mästerverk till ligg? :D

Jag måste verkligen hitta nya karlar.

Min gamla KK dammade av kontakten förra veckan (vilket iof i dagsläget känns ganska lägligt). Han skrev "Det är synd att vi inte bor på spontan-ligg avstånd!". Vi bor i innerstan båda två :meh: Vad är det för karl som inte orkar åka tub med ett byte för att få ta del av detta mästerverk till ligg? :D

:laugh:
Här tycker alla att inom 10 mil är nära, 5 mil är nästan grannar :D

Haha, låter bättre! Bortskämda karlar här. Oddsen att vi bor i samma trappuppgång så att jag bara kan glida in en kinomo efter duschen och smyga ner en våning är liksom inte så stora :grin: :p
Jag har en match som bor granne med mig (eller åtminstone sa vi båda att vi bor vid samma t-bana), känns både bra (för att han är trevlig) och dåligt (för att jag inte alltid känner mig som den fräschaste tjejen i världen när jag kommer från stallet).

Själv råkar jag alltid ut för de "tillfälligt" i sthlm som man matchar med som visar sej bo i Eskilstuna/Arboga/Örebro/Uppsala som tycker att det är inte alls långt ... Bor i Älsjö (typ) (det är ju jättenära med Pendeln/tåg ju)

Fan jag har verkligen en hangup på snyggingen. Han är så het att jag blir galet tänd på honom. Sedan är hångel och sexet helt crazy bra.

Jag håller på att snacka med en annan snubbe nu som inte alls är lika snygg.

Snälla har ni nåt tips på hur man får ur en person ur hjärnan?

• Gilla
Reactions: ptr
Fan jag har verkligen en hangup på snyggingen. Han är så het att jag blir galet tänd på honom. Sedan är hångel och sexet helt crazy bra.

Det är helt hopplöst att lyckas med. Tror inte vi är funtade så. Det bleknar så småningom men på nåt vis så finns det där ändå.

Jag har en person på hjärnan som jag inte ens träffat :o :D. Så nä, inga tips.

• Gilla
Reactions: ptr
Ska träffa en tjej i helgen. Vi har pratat i 3 veckor över messenger. Nu åker hon ca 40 mil för att träffa mig och ska övernatta dessutom. Känner mig lite confused då hon ser mkt söt ut och bor i en storstad där hon trivs. Hon har säkert fullt av matchningar där. Sen känns det som vi har lite olika personligheter och intressen. Behöver ju inte va ett hinder iof :).

Ska träffa en tjej i helgen. Vi har pratat i 3 veckor över messenger. Nu åker hon ca 40 mil för att träffa mig och ska övernatta dessutom. Känner mig lite confused då hon ser mkt söt ut och bor i en storstad där hon trivs. Hon har säkert fullt av matchningar där. Sen känns det som vi har lite olika personligheter och intressen. Behöver ju inte va ett hinder iof :).

Äh, man vet aldrig vad folk fastnar för! Hon har väl märkt nåt hos dig som hon är nyfiken på :) Hoppas ni får det trevligt!

Jag är dock glad över att ha möjligheten att ta en snabb promenad eller kaffe med mina dejter. Det har hänt så många gånger att det verkligen varit noll personkemi :D Så då är det ju skönt att slippa övernatta ihop. Risken är dock också då att det blir lite slit och säng. "Äh, det kändes inte 100% på den här 60-minuters kaffen så jag ska nog inte träffa honom igen.."

Äh, man vet aldrig vad folk fastnar för! Hon har väl märkt nåt hos dig som hon är nyfiken på :) Hoppas ni får det trevligt!

Jag är dock glad över att ha möjligheten att ta en snabb promenad eller kaffe med mina dejter. Det har hänt så många gånger att det verkligen varit noll personkemi :D Så då är det ju skönt att slippa övernatta ihop. Risken är dock också då att det blir lite slit och säng. "Äh, det kändes inte 100% på den här 60-minuters kaffen så jag ska nog inte träffa honom igen.."

Jah, jag undrar va det kan vara :confused:. Får väl hoppas att hon inte blir besviken efter att ha åkt så långt :o.
Ja, sant ! Men över en helg hinner man ju verkligen känna varann. Det är ju få som man klickar med vid första ögonkastet så :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 239
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat