Inredningstråden nr3

Är ganska nöjd här men köpt en väggfärg i grönt men hur måla vid hörnet/taket?
Får se hur jag löser de 😁
IMG_3225.jpeg
 
Jag har ett gäng prints som jag skulle vilja rama in och hänga upp. Jag tänker mig såna självförtroende krokar från Tesa, slipper gärna borra femtioelva hål i väggarna. Nån som har erfarenhet av dem? Är de bra? Vill inte att tavlorna åker i golvet, liksom, av många skäl. Det är inga monsterstora tavlor det handlar om, men tänker att det finns en risk att ramen väger lite ändå (inte köpt några ännu, svårt att hitta nån som jag gillar!).
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kommer få en helt ny person att lära upp nu i sommar då hon ska vikariera för mig, inom städ/post. Funderar hur jag egentligen ska...
2
Svar
27
· Visningar
1 671
Senast: pepp
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
115 319
Senast: Nordthor
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
14 799
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp