Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är typ turkosa(?) men skimmrar lite i grått/silver. Jag har två@Nepenthe Alltså den silverfärgade fåtöljen
Den tavlan är verkligen mega men tyget på stolen OMG vad snyggtHängde upp denna tavla Visa bifogad fil 65285för att ta kort och se hur det blev
Tack tavlan har jag målat självDen tavlan är verkligen mega men tyget på stolen OMG vad snyggt
You did good!!!Tack tavlan har jag målat själv
Tack så mycketYou did good!!!
Men varifrån är de? Jättesöta ju!Okej, fyra av mina sex burkar har kommit. De sista kommer förhoppningsvis imorgon.
Helt ljuvliga!
Visa bifogad fil 65246
Det är Alessis Circuskollektion Kolla här: Nordic Nest - Sökresultat circusMen varifrån är de? Jättesöta ju!
Jättefin !Nyinköpt byrå på plats Den luktar lite tant bara, jag hoppas det går att vädra ur...
Superfin. Sätt ett glas (se till att de står stadigt) med ättika/vinäger i varje låda i några dagar. Det brukar dra ut det mesta av gamla dofterNyinköpt byrå på plats Den luktar lite tant bara, jag hoppas det går att vädra ur...
Jag gillar tvåan bäst, men du och jag har väldigt olika smak. Du har så himla fint inne så jag vill liksom inte råda dig, för det skulle nog bara bli fel.Behöver hjälp!
Matta nummer ett är på väg hem till mig. Sen fick jag riktad mattreklam och såg nummer två
Fördelen med tvåan är väl att smuts syns mindre på den...
Tycker båda är väldigt fina!
Visa bifogad fil 65487