Om du tröttnar på den kattormade historien som du hänger nycklarna på så kan du posta den till mig!Fotade lite detaljbilder från hallen nu när jag fått tummen ur och spikat upp krokar
Visa bifogad fil 64994
Den är ju HELT underbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du tröttnar på den kattormade historien som du hänger nycklarna på så kan du posta den till mig!Fotade lite detaljbilder från hallen nu när jag fått tummen ur och spikat upp krokar
Visa bifogad fil 64994
Jättefint skåp å färg, är det vanlig färg eller välvaxad krita? Å hästenHar köpt ett nytt skåp som jag har målat.
Jag började precis tänka att jag verkligen gillar dina tapeterNi kan förstå tanken om enfärgat ändå?
Tänker att detaljer poppar mer...
Autentico chalkpaint och vaxat med ofärgat vax och highlightat med silvervax.Jättefint skåp å färg, är det vanlig färg eller välvaxad krita? Å hästen
Verkligen superfint. Jag testade Annie Sloans Svenska Blue på ett par vintage nattduksbord. Hade IKEA sålt färgen hade den hetat Barnsligt Mintgrön Fick bryta upp med Antraciet från Rustoleum för att det skulle bli användbartAutentico chalkpaint och vaxat med ofärgat vax och highlightat med silvervax.
Älskar också hästen. Hade inget riktigt bra ställe för den innan.
Det lät ju inget vidare. Ibland är det svårt med rätt nyans.Verkligen superfint. Jag testade Annie Sloans Svenska Blue på ett par vintage nattduksbord. Hade IKEA sålt färgen hade den hetat Barnsligt Mintgrön Fick bryta upp med Antraciet från Rustoleum för att det skulle bli användbart
Det lät ju inget vidare. Ibland är det svårt med rätt nyans.
Personligen så gillar jag autentico mer än Annie sloan. Det finns väldigt mycket mer färger. Sen upplever jag att själva kvaliteten är bättre på autenticos färg.
Vaddå manshörna, det där är en solklar MINhörna (om jag var du alltså )Vi har gjort en manshörna åt sambon
Visa bifogad fil 65116
Vaddå manshörna, det där är en solklar MINhörna (om jag var du alltså )
Jag varken dricker alkohol eller röker men tänker mig ändå en pipa och en glas whisky (eller nåt) medan man sitter därHaha, det är inte riktigt min stil så det får vara sambons hörna
Jag varken dricker alkohol eller röker men tänker mig ändå en pipa och en glas whisky (eller nåt) medan man sitter där
Hur söt är inte den här förvaringsburken? Den finns i flera olika storlekar så när jag fått mer ordning hemma ska jag ta och beställa. Tänk att ha flera såna här och använda som godisburkar! DRÖM
Visa bifogad fil 64651
Nice!Visa bifogad fil 65179
Ni får försöka ignorera kaoset och fokusera på att jag numera har ett köksbord som matchar stolarna
(Och jag är fan helt rasande på att fönstret inte är centrerat )
En tanke bara men varför inte ställa soffan mot väggen mitt emot och därmed få bordet närmare till mitten av fönstret? Om man alltså tänker sitta på soffan och äta vid bordet, vis av erfarenhet vet jag att det slutar med att bordet står så nära soffan som möjligt hela tiden för att kunna sitta och äta där som det är nu så blir tendensen att dra bordet mera åt höger (sett utifrån fotot) för att sitta närmare bordet, vilket gör ju bara att fönstret ser ännu mera malplacerat ut.Visa bifogad fil 65179
Ni får försöka ignorera kaoset och fokusera på att jag numera har ett köksbord som matchar stolarna
(Och jag är fan helt rasande på att fönstret inte är centrerat )
Åh, det där var ju smart ocksåNice!
Klurit rum! Förstår att fönstret retar dig, kanske något sånt här hade gjort dig mindre rasande?
Visa bifogad fil 65180
Vill egentligen ha gardinerna ända upp i taket men tror inte det funkar med tanke på den där kanten?