AraSlei
Trådstartare
Alltså, jag har ju lämnat mitt enda krav; toalett !
Nä men skämt å sido, jag tycker det har kommit riktigt bra förslag redan så jag har inte så mycket att tillägga ! Ska läsa igenom tråden en gång till i kväll och se om jag kommer på ngt mer, men jag tror att @Jadzia var rätt så lik mig i tankarna!
Jag kan dock påpeka igen att det är VÄLDIGT stor skillnad på konstgräs och konstgräs! Vet inte om det beror på längden på stråna eller nått, men vissa blir man galet laddad av statisk elektricitet när man går på dem, vilket kan göra det rätt obehagligt om man har en hund som ex går riktigt tätt intill i fotgåendet ! Så väljer du sånt som underlag, kolla om du hittar någon hall att provgå i så det inte blir mer spänning än man vill !
Gör gärna det!
Men åh, ännu mer att tänka på med konstgräs alltså. Inte nog med att det kan vara halt, det kan vara elektriskt också
Jag har fått tips om JUTA konstgräs (har använts under VM i agility med nöjda deltagare) och så har jag hört gott om Svenskt Konstgräs.
Jag har ingen hund som har ett så tight fotgående att jag kan testa själv Tvivlar på att det ger samma statiska effekt när hunden är 1,5m framför en