Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa! Det har jag också undrat!@Wille Jag kanske har missat att läsa om det, ber om ursäkt isåfall, men hur gick trädgårdsdagen som dina skolkamrater skulle hjälpa dig med?
@Wille Jag kanske har missat att läsa om det, ber om ursäkt isåfall, men hur gick trädgårdsdagen som dina skolkamrater skulle hjälpa dig med?
Jag har inte skrivit om det, men det gick väldigt bra. De var riktigt arbetssugna när de kom. Vi riktade in oss på entren och uteplatsen. Ogräs försvann, äppelträdets gamla löv som låg i gruset försvann, uteplatsen blev fin, en hög med plastkrukor samlades ihop till en snygg samling och jag fick en trapp ordnad till verandan. Och en perennrabatt blev befriad från fjolårets växtlighet.Jaa! Det har jag också undrat!
Jag har inte skrivit om det, men det gick väldigt bra. De var riktigt arbetssugna när de kom. Vi riktade in oss på entren och uteplatsen. Ogräs försvann, äppelträdets gamla löv som låg i gruset försvann, uteplatsen blev fin, en hög med plastkrukor samlades ihop till en snygg samling och jag fick en trapp ordnad till verandan. Och en perennrabatt blev befriad från fjolårets växtlighet.
Nu har jag en hög med sopor att köra till tippen och så har jag fått en hög jord i en rabatt som hamnat där av oklar anledning och måste tas bort.
Maten som de hade med sig var god och vi hade det mycket trevligt ihop. Mina belackare fick fel på samtliga punkter.
skönt när man är flera. Har ensam grävt i ett tio kvadratmeter stort land och dragit upp knölklockerötter idag. Hade varit klart mycket trevligare att han nån annan med ocksåJag har inte skrivit om det, men det gick väldigt bra. De var riktigt arbetssugna när de kom. Vi riktade in oss på entren och uteplatsen. Ogräs försvann, äppelträdets gamla löv som låg i gruset försvann, uteplatsen blev fin, en hög med plastkrukor samlades ihop till en snygg samling och jag fick en trapp ordnad till verandan. Och en perennrabatt blev befriad från fjolårets växtlighet.
Nu har jag en hög med sopor att köra till tippen och så har jag fått en hög jord i en rabatt som hamnat där av oklar anledning och måste tas bort.
Maten som de hade med sig var god och vi hade det mycket trevligt ihop. Mina belackare fick fel på samtliga punkter.
Låter som en härlig dag.Jag har inte skrivit om det, men det gick väldigt bra. De var riktigt arbetssugna när de kom. Vi riktade in oss på entren och uteplatsen. Ogräs försvann, äppelträdets gamla löv som låg i gruset försvann, uteplatsen blev fin, en hög med plastkrukor samlades ihop till en snygg samling och jag fick en trapp ordnad till verandan. Och en perennrabatt blev befriad från fjolårets växtlighet.
Ja, det är trevligare att vara fler. Det ger mig draghjälp att komma igång också. Nu har jag jätteproblem med att komma igång. Jag har funderat på att flytta eftersom jag inte längre orkar med trädgården, men har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Jag vill ju absolut inte bo i lägenhet heller.skönt när man är flera. Har ensam grävt i ett tio kvadratmeter stort land och dragit upp knölklockerötter idag. Hade varit klart mycket trevligare att han nån annan med också
Ja, det är trevligare att vara fler. Det ger mig draghjälp att komma igång också. Nu har jag jätteproblem med att komma igång. Jag har funderat på att flytta eftersom jag inte längre orkar med trädgården, men har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Jag vill ju absolut inte bo i lägenhet heller.
När jag blivit frisk kommer jag sannolikt inte behöva fundera på att flytta. Det är ju för att jag är sjuk som jag tänker på det. Jag vet ju inte om eller när jag blir frisk. Jag har fortfarande ett blödande sår i själen och jag har ännu inte vågat ta min nya medicin. Jag har hämtat ut medicinen och fick då veta att om jag drabbas av någon av ett par sällsynta biverkningar så måste jag skyndsamt söka vård. Det gör mig orolig även om sannolikheten att drabbas är låg. Vad innebär biverkningarna och vad innebär vården man i så fall måste underkasta sig?Men du. Nu börjar du om med funderingarna på att flytta. Är det inte bäst att ta en sak i taget och satsa på att bli frisk innan du ens funderar i de banorna? Alla omständigheter kring ditt nuvarande boende och en eventuell flytt blev ju analyserade in i minsta detalj i tråden som låstes.
Mitt råd: invänta effekten av den nya medicineringen först.Ja, det är trevligare att vara fler. Det ger mig draghjälp att komma igång också. Nu har jag jätteproblem med att komma igång. Jag har funderat på att flytta eftersom jag inte längre orkar med trädgården, men har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Jag vill ju absolut inte bo i lägenhet heller.
Jag har redan tittat på Hemnet men det finns verkligen ingenting. Jag har låg budget. Jag har kikat på lägenheter också men skulle nog ändå inte stå ut i en sådan.Mitt råd: invänta effekten av den nya medicineringen först.
Känns det fortfarande motigt med trädgården så kika runt lite på Hemnet och var öppensinnad. Rätt vad det är så kanske det finns något som lockar.
Radhus då? Då får man ju en liten plätt att kunna odla på . Utan att det behöver bli för stort.Jag har redan tittat på Hemnet men det finns verkligen ingenting. Jag har låg budget. Jag har kikat på lägenheter också men skulle nog ändå inte stå ut i en sådan.
Jag har kollat på det också. Det finns inget. Och blir jag frisk någon gång så kommer jag behöva flytta igen. Jag kommer inte stå ut.Radhus då? Då får man ju en liten plätt att kunna odla på . Utan att det behöver bli för stort.
När jag blivit frisk kommer jag sannolikt inte behöva fundera på att flytta. Det är ju för att jag är sjuk som jag tänker på det. Jag vet ju inte om eller när jag blir frisk. Jag har fortfarande ett blödande sår i själen och jag har ännu inte vågat ta min nya medicin. Jag har hämtat ut medicinen och fick då veta att om jag drabbas av någon av ett par sällsynta biverkningar så måste jag skyndsamt söka vård. Det gör mig orolig även om sannolikheten att drabbas är låg. Vad innebär biverkningarna och vad innebär vården man i så fall måste underkasta sig?
Jag har redan tittat på Hemnet men det finns verkligen ingenting. Jag har låg budget. Jag har kikat på lägenheter också men skulle nog ändå inte stå ut i en sådan.
Den ligger helt fel. Jag vill inte flytta från Örebro län och tänker inte heller flytta längre norrut eller till sämre odlingszon. Kanske finns det inget boende alls som jag både klarar av och står ut med.Jag vet inte hur långt du vill flytta, eller vilken del av landet i så fall.
Men denna var ju verkligen bra pris, behöver tapetseras om lite dock. Finns möjlighet för pallkragar eller små land att odla i.
Behåll ditt hus, det är ju hur som helst ett billigt boende.Jag har kollat på det också. Det finns inget. Och blir jag frisk någon gång så kommer jag behöva flytta igen. Jag kommer inte stå ut.
Jag har inte läst biverkningslistan men blev informerad på apoteket om faran med medicinen.Biverkningslistor är hemska att läsa, jag vet! Äter själv en hel massa mediciner för att över huvud taget stå på benen, varav en är den du fått utskriven. Bara för att jag inte har en endaste liten biverkning betyder det självklart inte att du inte heller får det, men det behöver inte heller innebära ATT du får det.
Jag ska inte pusha dig till att ta den, men däremot kontakta vården om det är så att du tvekar och i så fall be att få en annan. Den du har nu fungerat uppenbarligen inte.
Rundgång! Fundera inte på det nu, bli frisk först.
Ja, det är ett billigt boende men jag känner panik över trädgården. Jag har redan fått in kvickrot i en rabatt. Den går inte längre att fixa.Behåll ditt hus, det är ju hur som helst ett billigt boende.
Och att flytta är mycket värre och jobbigare än att reda ut trädgården när du blir frisk.
Dessutom så verkar du inte gilla förändringar, så stanna i ditt hem som du har.
Det är enklast och billigast så.
Jag har inte läst biverkningslistan men blev informerad på apoteket om faran med medicinen.
Visst är det rundgång men trädgården behöver fixas NU. Jag har redan mist en rabatt till kvickroten. Den går inte att fixa längre.