Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror vart i landet det är.Vi har just nu en box ledig i vårt stall och går i tankarna att hyra ut den så tänkte att min fråga kunde passa bra in i denna tråd.
Tänkte mig något i stil med "fullskötsel" och att allt utom ridning och kraftfoder ska ingå. Dvs strö, grovfroder, mockning, fodringar, täckesbyten etc. På gården finns spolplatta med varmvatten, paddock och vi har väldigt nära till fina ridslingor. 5 min skrittväg till ridhus. I hagarna har hästarna även tillgång till ett mindre vindskjul så det finns även möjlighet att ha hästen ute dygnet runt om man vill. Inackordering kommer även ha tillgång till en helt egen uppvärmd sadelkammare.
Är detta något efterfrågat och önskvärt bland er hästägare? Hur mycket är det rimligt att betala för detta i månaden?
Vårt stall ligger i Skåne, inte så långt ifrån MalmöBeror vart i landet det är.
Här i Skåne (nära storstad) är det jättesvårt att hitta bra stallplatser.
De flesta har minihagar med mycket begränsad utetid.
Jag hade gladeligen betalat uppemot 5000 i månaden för en riktigt bra lösdrift där allt ingår.
Men det finns inte, tyvärr.
Får hyresgästerna hyra in sig i ridhuset och vad kostar det?Vi har just nu en box ledig i vårt stall och går i tankarna att hyra ut den så tänkte att min fråga kunde passa bra in i denna tråd.
Tänkte mig något i stil med "fullskötsel" och att allt utom ridning och kraftfoder ska ingå. Dvs strö, grovfroder, mockning, fodringar, täckesbyten etc. På gården finns spolplatta med varmvatten, paddock och vi har väldigt nära till fina ridslingor. 5 min skrittväg till ridhus. I hagarna har hästarna även tillgång till ett mindre vindskjul så det finns även möjlighet att ha hästen ute dygnet runt om man vill. Inackordering kommer även ha tillgång till en helt egen uppvärmd sadelkammare.
Är detta något efterfrågat och önskvärt bland er hästägare? Hur mycket är det rimligt att betala för detta i månaden?
Just nu kostar det 50:- per gång men anläggningen har bytt ägare så vet inte om det kommer ändras. Annars finns det ridhus 4 km från oss (går att rida dit) och där kostar det 1000:- per termin.Får hyresgästerna hyra in sig i ridhuset och vad kostar det?
Kan vara bra att ta med i en annons.
Hör av dej och fråga.Just nu kostar det 50:- per gång men anläggningen har bytt ägare så vet inte om det kommer ändras. Annars finns det ridhus 4 km från oss (går att rida dit) och där kostar det 1000:- per termin.