Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
NTF hyr ut...
Här i Borås kan man hyra genom sin BVC.
Man kan även bege sig till Barnvagnscentralen eller Babyproffsen.
Då kan man betala en slant, som man sedan får tillbaka en stor del av, när man lämnar tillbaks stolen och man ska byta upp sig till nästa... Vet inte exakt hur det fungerar bara...
Tänk på att alla babyskydd inte går att fästa i alla bilar p.g.a bältets längd. De flesta stolarna har väl då "ett alternativt sätt att dra bältet på", men vet ej om det gäller alla...
Jag tänkte låna stol av Sjukhuset där jag ska föda. Men det visade sig att min kompis som gjort det fick en 3 år gammal stol.. Så¨nu blir det för mig att köpa nytt för jag är livrädd för riskerna med att stolarna inte är kollade ordentligt innan de lånas ut på nytt :smirk:
hittade en sida där dom testat olika bilbarnstolar och det testet visade ganska läskiga resultat=/
Men Besafe var säkrast. Det är den stolen if hyr ut. Så det blir nog att hyra av dom. Det kostar 102 kr/månaden om man inte har någon försäkring hos dom.
Skulle du vilja länka till den sida? Har fått ett babyskydd av en nära vän, den är 5 år gammal och mycket välskött. När de köpte den var den bäst i test, skulle vara kul och läsa om den/märket fortfarande håller.
nej det vet jag. men stolar av samma märken har ju fått typ samma resultat i testen.
Så att tex aktas babyskydds fästen skulle vara bättre än stolen från 9 månader tror jag inte. Kvalitén lär vara den samma. men just de här med påfrestningar för kroppen skiftar förmodligen.
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Ja i så fall så tycker jag nog det kan ha varit rimligt prissatt. Förstår att man som ägare är noggrann var hästen hamnar. Särskilt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.