Jag saknar nog mer det mentala än det sociala faktiskt, konstigt nog. Iof så har jag underbara vänner som gärna kommer över och bara är tillsammans med mig i soffan. Utan krav på att jag ska vara social när det sker, dom frågar om det är nåt jag kan tänka mig vara sugen på just precis då och tar med det. Guld.
Men det mentala.. Gossh, kommer bli knäpp snart tror jag! Funderar seriöst på att söka nån kurs på distans för att få plugga lite, få nåt utbyte av någon slags hjärngympa..
Kan inte påstå att maratonkolla Skam ger så mycket mental stimulans
Jag orkar ju knappt träffa folk ens när jag vill.
Mina vänner kommer också över, men nu senast var jag så slut efter en knapp timmes småprat att jag tokkräktes. Vi gör så att de kommer och hänger med BARNET och lagar middag när partnern jobbar, jag arbetsleder från soffan om jag orkar, annars passar jag på att sova. Jag tänkte söka distanskurs när PARASITEN är ute och jag vet att jag är på banan, dvs till hösten typ... jag saknar att sitta och äta middag och småprata utan att det känns som bäckenet ska gå itu och jag håller på att somna av matchock. Jag mår apa av mat, kroppen blir som om jag varit på tre julbord på en dag.
Salta kex är fina grejer... lite trött på mina skorpor nu när partnern kom hem med tre påsar